کد خبر 817318
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
ارتش سوریه

نیروهای نظامی سوری و محور مقاومت عصر روز گذشته سه منطقه «الطویبه»، «رجم المشرف» و «مشرفه الخنزیر» در جنوب شرق استان ادلب را از اشغال تروریست‌های تکفیری جبهه النصره و معارضان سوری آزاد کرد.

به گزارش مشرق، نیروهای نظامی سوری و محور مقاومت عصر روز گذشته سه منطقه «الطویبه»، «رجم المشرف» و «مشرفه الخنزیر» در جنوب شرق استان ادلب را از اشغال تروریست های تکفیری جبهه النصره و معارضان سوری آزاد کرد.

بنابر این گزارش، نظامیان سوری با پشتیبانی رزمندگان محور مقاومت پس از نبردهای شدید با القاعده کنترل سه شهرک «الطویبه»، «رجم المشرف» و «مشرفه الخنزیر» را به دست گرفتند و خسارت و تلفات سنگینی به گروه های تروریستی – تکفیری وارد کردند.

این روستاها که در شمال تپه های الخنزیر و المقطع در استان ادلب قرار دارند پس از درگیری شدید با دو گروه جبهه النصره و جیش النصر پاکسازی شدند. ارتش سوریه روز سه شنبه نیز در این جبهه روستاهای الخوین الکبیر، الزرزور، رسم شم الهوی، النیحه، المشرف و قلیعات طویبیه مسلط شده بودند.

لازم به ذکر است که یگان های ارتش سوریه از 2 ماه گذشته عملیاتی را در مناطق شمالی استان حماه و جنوب استان ادلب در مبارزه با گروه تروریستی جبهه النصره آغاز کردند.

منبع:اعلام الحربی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس