تجمعات

ملت بزرگ ایران اسلامی از صبح امروز با حضور در راهپیمایی ضمن اعلام برائت از آشوب‌گران، 9 دی دیگری آفریدند تا بار دیگر ثابت کنند که مشکلات اقتصادی تأثیری بر ولایتمداری مردم ایران نخواهد گذاشت.

به گزارش مشرق، ملت بصیر و ولایی ایران از صبح امروز بار دیگر با حضور در صحنه، 9 دی دیگری آفریدند و با حضور در خیابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و به دشمنان ایران نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تأثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

از صبح امروز بسیاری از استان‌های کشور صحنه خروش ملت انقلابی ایران علیه اهانت اغتشاشگران و دشمنان ایران به مقدسات بود.

ملت ایران بار دیگر ثابت کردند که همواره پشتیبان انقلابشان هستند و اهانت به مقدسات را لحظه‌ای تحمل نخواهند کرد.

 « مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه‌گر» ملت ایران در اعتراض به آشوب‌های اخیر

مردم اهواز از ساعت 9:30 صبح امروز علیه آشوبگران به پا خاستند و با راهپیمایی، اعتراض خود را نسبت به آشوبگری اعلام کردند.

این راهپیمایی از امانیه میدان مولوی (سه‌گوش) آغاز شده و به سمت چهارراه سلمان فارسی (نادری) و چهارراه آبادان ادامه خواهد داشت.

راهپیمایی مردم اهواز علیه آشوبگران
راهپیمایی مردم اهواز علیه آشوبگران


آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان سخنران این مراسم است.



مردم ولایتمدار اهواز دوشنبه‌شب هم در اقدامی خودجوش در اعتراض به آشوب‌های اخیر به خیابان آمدند و بساط آشوبگران را جمع کردند.

 مردم انقلابی قم هم‌پای ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت به خیابان‌ها آمدند

تجمع و راهپیمایی مردم انقلابی قم از دقایقی پیش در میدان جانبازان این شهر در واکنش به اغتشاشات اخیر در کشور آغاز شده است.

راهپیمایی مردم قم علیه آشوبگران
راهپیمایی مردم قم علیه آشوبگران

مردم قم در این راهپیمایی با شعارهای «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر» و ... از آشوبگران برائت جسته و بار دیگر با انقلاب و ولایت تجدید میثاق کردند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در جمع مردم راهپیمایی می‌کند. 

 دریای خروشان مردم کرمانشاه در محکومیت اغتشاشات اخیر

خشم مردم کرمانشاه از تحرکات اوباش هدایت شده در روزهای اخیر یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین خیابان‌های این شهر(مدرس تا آزادی) را مملوء از جمعیت کرده است.

مردم کرمانشاه در پی اغتشاشات اخیر، با شرکت در راهپیمایی شکوه وحدت، انزجار خود را از آشوب‌گران و تخریب‌کنندگان اموال عمومی اعلام کردند و امروز پاسخ محکمی به بر هم‌زنندگان نظم و امنیت دادند و اعلام کردند که همواره پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی بوده و هستند.

راهپیمایی مردم کرمانشاه علیه آشوبگران
راهپیمایی مردم کرمانشاه علیه آشوبگران

مردم انقلابی شهرستان‌های کرمانشاه با برگزاری اجتماع بزرگ، تحرکات و اغتشاشات اخیر در کشور را محکوم کرده و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

مردم در این راهپیمایی‌ها با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، از آشوب‌های اخیر اعلام برائت کرده و حمایت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند و خواستار پایان دادن به این تجمعات شدند. 

براساس این گزارش، در این راهپیمایی‌ها مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار توجه دولت به مطالبات مردم شد.

گفتنی است، نظیر این راهپیمایی وحدت و همبستگی، در دیگر شهرستان‌های استان کرمانشاه هم‌اکنون در حال برگزاری است.

 پاسخ محکم همدانی‌ها به اغتشاشات اخیر

مردم شهیدپرور و ولایی تویسرکان که طی اغتشاشات اخیر، صحنه جولان فتنه‌گران بودند، امروز با تجمع پرشور خود، پاسخ محمکمی به آشوبگران و فرصت‌طلبان دادند.

مردم نهاوند نیز صبح امروز و همزمان با سراسر کشور تجمع اعتراض‌آمیزی نسبت به اغتشاشات اخیر آشوبگران و عناصر ضد انقلاب نشان دادند و با سر دادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر» خواستار برخورد با آنها شدند.

مردم دیار کریم‌خان زند نیز علیه فتنه‌گران خروشیدند و با اتحاد و همبستگی به آشوب‌طلبان ثابت کردند که هیچ گاه از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دست نخواهند کشید.

تجمع و راهپیمایی امروز مردم شهرستان جم در مقابل آشوب‌گران و برهم زنندگان امنیت و آرامش ملی بود و ندای «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر آشوب‌گر» در نگین سبز استان بوشهر طنین‌افکن شد.

صبح امروز آحاد مختلف مردم شهرستان جم با حضوری دیگر و راهپیمایی میثاق با ولایت حرکات اخیر اغتشاش‌گران و برهم زنندگان امنیت ملی محکوم کردند.

آنها با اعلام انزجار از دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بیعتی دوباره با انقلاب اسلامی داشتند و نسبت به اغتشاشات اخیر برخی در برخی شهرهای کشور واکنش نشان دادند.

اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان و دانشجویان انقلابی و با بصیرت شهرستان جم از ساعت 10 صبح امروز با تجمع در میدان امام حسین (ع) شهر جم و راهپیمایی تا آرامگاه شهید گمنام در کنار بازارچه شهرداری با سر دادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر» اقدام اخیر برخی اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در کشور را محکوم کردند.

در تجمع امروز مردم جم شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «فتنه‌گر حیا کن کشور را رها کن»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» سر دادند.

تجمع و راهپیمایی امروز مردم شهرستان جم در مقابل آشوب‌گران و برهم زنندگان امنیت و آرامش ملی بود و ندای «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر آشوب‌گر» در نگین سبز استان بوشهر طنین افکن شد.

مردم انقلابی جم با در دست داشتن پرچم‌های ایران و عکس امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در این تجمع حضور یافته بودند.

 بسیجیان ورامینی در دفاع از نظام اسلامی کفن‌پوش شدند

شماری از بسیجیان ورامینی پیش از ظهر امروز در تجمعی که در بوستان شاهد این شهر برگزار شد، در دفاع از نظام اسلامی کفن‌پوش شدند.

کفن‌پوش شدن بسیجیان پایگاه شاهد حوزه حضرت فاطمه (س) ورامین در دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و بسیجیان بار دیگر تأکید کردند تا آخرین قطره خون خود در راه انقلاب و نظام اسلامی ثابت‌قدم هستند.

در این برنامه، اعلام انزجار از اغتشاشات به وجود آمده در برخی استان‌های کشور نیز صورت گرفت و بسیجیان ورامینی در بوستان شاهد با شعار «ما حامیان رهبریم» تجمع کردند.

تظاهرات مردمی علیه اغتشاشات اخیر در گرگان برگزار شد

 مردم مومن و متعهد شهرستان گرگان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته صبح امروز به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشار و مجموعه‌های مختلف و گروه‌های مردمی در شهرستان گرگان از ساعت 10 صبح امروز در میدان مازنداران گرگان تجمع کرده و سپس به سمت میدان وحدت (شهرداری) گرگان حرکت کردند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردمی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، روحانیون، جوانان و دانشگاهیان اساتید و آموزش پرورش، کسبه بازاریان استان گلستان حضور داشتند و شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر فتنه گر، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان اسلام و ایران زدند.

راهپیمایی مردم گرگان علیه آشوبگران
راهپیمایی مردم گرگان علیه آشوبگران

متاسفانه در چند روز گذشته تجمعاتی با محوریت مشکلات اقتصادی و مدیریت فتنه‌گران در شهرستان گرگان برگزار شده بود.

مردم استان گلستان بیش از 4 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده اند و همیشه در صف مقدم مقابله با دشمنان انقلاب بوده‌اند.

خروش انقلابی مردم خراسان شمالی علیه فتنه 96

 مردم انقلابی و غیرت‌مند خراسان شمالی از صبح امروز با حضور در میادین اصلی و خیابان‌های شهرهای استان٬ در تظاهراتی گسترده و چندهزار نفری٬ اقدامات اغتشاش گران در حوادث اخیر را به شدت محکوم کردند.

هزاران نفر از مردم بجنورد٬ با حضور در راهپیمایی شکوه وحدت٬ از  مسجد امام‌خمینی این شهر تا مسجد انقلاب بجنورد را راهپیمایی کرده و با سردادن شعارهایی نظیر٬ «مرگ بر فتنه گر»٬ «مرگ بر منافق» و «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»٬ عمق کینه و نفرت خود را از اقدامات ساختارشکنانه ضدانقلاب در حوادث اخیر بروز داده و این اقدامات  را محکوم کردند.

راهپیمایی مردم خراسان شمالی علیه آشوبگران
راهپیمایی مردم خراسان شمالی علیه آشوبگران

حضور گسترده مردم بجنورد و سایر شهرهای استان در این راهپیمایی٬ وصف ناپذیر و در تاریخ انقلاب اسلامی کم نظیر بود. بسیاری از شاهدان عینی معتقدند٬ این حضور و شکوه وحدت مردم استان خراسان شمالی٬ در تاریخ افتخارات مردم استان ثبت و ضبط خواهد شد.

گزارش از سایر شهرهای استان نیز حاکی است٬ مردم همیشه در صحنه شهرهای خراسان شمالی٬ با حضور آگاهانه خود٬ برگی از بیداری و شکوه این ملت بزرگ را در دفتر افتخارات خراسان شمالی ثبت کردند.

 راهپیمایی مردم ولایتمدار خمینی‌شهر در اعتراض به آشوب آشوبگران

مردم انقلابی شهرستان خمینی‌شهر از صبح امروز در محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی کردند.

مردم این شهر با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر» انزجار خود را از آشوب‌های اخیر در کشور اعلام کردند.

خروش سرزمین آفتاب علیه اغتشاشات اخیر آشوبگران

 مردم مومن و متعهد شهرستان اراک از ساعت 10 امروز و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته صبح امروز به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشارمختلف مردمی از پیر و جوان، زن و مرد، جوان و نوجوان در شهرستان اراک از ساعت 10 صبح امروز در میدان شهدای اراک  تجمع کردند.

حضور مردم در میدان شهدای اراک به حدی بالا است که سرریز جمعیت در خیابان مخابرات، خیابان شهید رجایی، خیابان شهید بهشتی و خیابان امیرکبیر و ابتدای پل خیبر حضور دارند و بارها از مردم درخواست شد به دلیل تراکم بالای جمعیتی قدری متراکم‌تر در میدان حضور یابند تا سایر مردمی که به خیل حاضران در این تجمع اضافه می‌شوند بتوانند در میدان مستقر شوند.

در این تجمع بزرگ علاوه بر مسئولان و اقشار مختلف مردم، قشرکارگری که بخش عمده جامعه استان مرکزی و شهر اراک را به سبب وجود کارخانجات بزرک و مادر در این سرزمین حضور پرشوری دارند این درحالیست که کارگرانی که تا ماه‌ها قبل ببه دلیل تاخیر و عدم پرداخت حقوق معوقه اعتراض داشتند و حتی اخباری درباره مشکلات کارخانجاتشان شنیده می‌شود امروز در میدان اصلی اراک در دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی حضوری پررنگ دارند.

به طوریکه یکی از کارگران کارخانه هپکوی اراک که در این تجمع حضور داشت گفت: قشر کارگری با مشکلاتی روبرو است اما این مشکلات و مسائل مربوط به داخل کشور است و اجازه نمی دهیم خارج نشینان ضدانقلاب برای ما نسخه پیچی کنند و اجازه هیچ آشوب و رفتار آشوب‌گرانه ای به اغتشاش گران نمی دهیم.

وی عنوان کرد: همانطور که امروز صحنه نمایش حضور مردم در پشت سر ولایت و در دفاع از رهبری و انقلاب است قشر کارگری با حضور در این تجمع اعلام می کند حتی اگر مشکلات اقتصادی را برروس شانه خود تحمل ند اما هیچگاه یک قدم از آرمانهای انقلاب اسلامی و پیمان خود با ولایت عقب نخواهد نشست.

مردم در این تجمع با شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده"، "ما همه با هم هستیم، مطیع رهبر هستیم"، "مرگ بر فتنه‌گر" و... علیه اغتشاش آشوب طلبان اعتراض کرده و آنها را محکوم کردند.

این درحالیست که هرلحظه بر تراکم جمعیت و حضور مردم و مسئولان در کنار مردم در این تجمع بزرگ مردمی افزوده می شود و میدان شهدای اراک و خیابان های اطراف مملو از جمعیت متراکم مردمی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امام‌جمعه اراک و عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری در این مراسم، اقدام اغتشاشگران در آسیب رساندن به امنیت کشور را محکوم کرد.

بوشهری‌ها اعمال اغتشاش‌گران را محکوم کردند

 مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار بوشهر صبح امروز در اقدامی خودجوش در حمایت از مقام معظم رهبری، ارزش‌های انقلاب اسلامی و  محکوم کردن اعمال آشوبگران به خیابان‌ها آمدند و خواستار برخورد قاطع با آشوب‌گران شدند.

این راهپیمایی که از  دبیرستان حجاب تا میدان امام(ره) بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، استاندار، خانواده معظم شهدا، دانشجویان، دانش‌آموزان و قشرهای مختلف برگزار شد مردم بوشهر در مسیر راهپیمایی شعارهای ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است، قوه قضاییه اقدام انقلابی، راه امام و شهدا زنده است نهضت ما همیشه پاینده است، ما انقلابی هستیم پشت سر ولایت هستیم و مطالبات مردم هرگز نشه فراموش سر دادند.

ما همه با هم هستیم -  یار ولایت هستیم،  فتنه‌گران رسوایند- نوکر آمریکایند، مرگ بر فتنه‌گران خائن، سیلی زدیم به صورت آمریکا- با وحدت ملت آگاه ما، منافق منافق این آخرین پیام است - ملت انقلابی آماده قیام است، تا پای جان حامی انقلابیم - پیرو رهبر و خط امامیم، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از دیگر شعارهای راهپیمایان بوشهری بود.

راهپیمایان ضمن محکوم کردن اقدام‌های اغتشاش‌گران، اعلام کردند مانند همیشه حامی حریم ولایت هستند و اجازه نمی‌دهیم فتنه‌گران امنیت کشور را به خطر بیندازند.

خروش مردم لرستان علیه آشوبگران؛ تجدید عهده دوباره مردم با ولایت و انقلاب

مردم استان لرستان همزمان با سایر نقاط کشور امروز چهارشنبه در یک راهپیمایی گسترده اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

 مردم استان لرستان در حالی که کمتر از یک ساعت با آغاز رسمی راهپیمایی مانده بود،در مسیرهای تعیین شده به جمعیت حاضر در راهپیمایی پیوستند.

راهپیمایان تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در شهرهای مختلف استان لرستان با اهتزاز در آوردند و زیر سایه این پرچم شعار مرگ بر منافق سر دادند.

مردم لرستان همچنین در این راهپیمایی با شعارهایی از جمله مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز داشتند؛  زنان لرستان نیز در این راهپیمایی در حالی که برخی از آنها کودکان خردسال خود را در آغوش داشتند به جمعیت راهپیمایان پیوستند و انزجار خود را از اقدامات اغتشاش گران به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی مردم لرستان علیه آشوبگران
راهپیمایی مردم لرستان علیه آشوبگران

مردم لرستان در خرم‌آباد از مصلی الغدیر به سمت خیابان انقلاب و میدان 22 بهمن و در بروجرد نیز از میدان قیام به سمت میدان شهدا و میدان تختی به راهپیمایی پرداختند.

همپنین این راهپیمایی از مسجد صاحب الزمان کوهدشت به سمت میدان امام و در میدان امام حسین دورود و از میدان بعثت نورآباد به سمت میدان امام برگزار شد.

راهپیمایان از میدان آزادی الیگودرز به سمت مصلی نماز جمعه از سمت میدان امام الشتر به سمت مصلی نماز جمعه از میدان شهید بهشتی پلدختر به سمت پل شهدای دولت و میدان بهشتی از میدان شهید صادقی ازنا به سمت میدان راه آهن و از مسجد صاحب الزمان به سمت شهرداری دوره چگنی و در رومشکان نیز از مصلی نماز جمعه به سمت میدان امام برگزار شد.

حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در برقراری امنیت راهپیمایان در مسیرهای منتهی به راهپیمایی چشمگیر بود، حضور دانشگاهیان لرستان در طول مسیر راهپیمایی توزیع پلاکاردها و دست نوشته‌هایی با مضمون مرگ بر منافق در طول مسیر به چشم می‌خورد.

در این راهپیمایی ها مردم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از آشوب های اخیر اعلام برائت کرده و خواستار توجه دولت به مطالبات مردم شدند.

در جریان اغتشاشات اخیر در این شهرستان در روز اول اغتشاشات دو نفر کشته و شش نفر زخمی شدند همچنین یکی از ماشین‌های آتش نشانی که برای خاموش کردن حریق در بانک ملی رفته بود هنگام برگشت به آشیانه توسط اغتشاش گران به زور گرفته شده و روی پل وحدت رها می‌شود در این اقدام یک فرد میانسال و یک پسر نوجوان زیر این خودرو فوت می‌شوند.

همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان از دستگیری عوامل اغتشاش در سه شهر نورآباد، دورود و خرم‌آباد خبر داده و گفته است در حال حاضر فضای استان لرستان آرام بوده و در این اغتشاشات نیز تعدادی از اغتشاش گران توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

 خروش گیلانی‌ها در محکومیت آشوب‌گران

مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان‌های آستان اشرفیه و سیاهکل با صفوف به هم پیوسته انزجار خود را از اغتشاش‌گران و فتنه‌گرانی که با حضور در جمع مردم به دنبال ایجاد ناامنی بودند اعلام کردند.

مردم این 2 شهرستان شاهد خروش ملت انقلابی ایران علیه اهانت اغتشاشگران و دشمنان ایران به مقدسات بود.

از شهرستان لاهیجان نیز خبر می‌رسد تجمع اعتراض‌آمیز مردم این شهر برگزار خواهد شد.

در بسیاری از شهرستان‌های استان گیلان نیز قرار است این تجمع بعد از نماز جمعه برگزار شود.

اعلام انزجار مردم نهاوند از اغتشاشگران حوادث اخیر

مردم مومن و همیشه در صحنه نهاوند صبح امروز با برگزاری راهپیمایی پرشور، تحرکات و اغتشاشات اخیر عده‌ای فریب خورده و عوامل پشت صحنه وقایع اخیر این شهرستان را محکوم و با رهبری انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت مجدد کردند.

مردم ولایتمدار نهاوند همزمان با بسیاری از شهرها سراسر کشور از میدان ابوذر تا میدان امام (ره) را پیموده و با بیان شعارهایی مانند" مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" و" مرگ بر فتنه‌گر" از دشمنان نظام اسلامی اعلام انزجار کرده  و با سردادن  شعارهایی مانند "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"،" ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده" مهر تایید دیگری بر سند ولایتمداری و انقلابی‌گری خود زدند.

امام جمعه نهاوند نیز با حضور در این راهپیمایی با شکوه  ضمن قدردانی از بصیرت، آگاهی، غیرت و ولایتمداری مردم نهاوند و حضور گسترده آنها در این اجتماع عظیم اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون دشمنان ما با به راه انداختن فتنه‌های مختلف در کشور به دنبال آزمایش مردم در وفاداری به انقلاب اسلامی بوده‌اند.

راهپیمایی مردم نهاوند علیه آشوبگران
راهپیمایی مردم نهاوند علیه آشوبگران

حجت الاسلام مغیثی نیا با بیان اینکه اتفاقات رخ داده در کشور نشان می‌دهد که دشمنان فتنه جدیدی را دنبال می‌کنند، اظهار داشت: همه ما می‌دانیم طراحان این فتنه  همانند گذشته آمریکا، آل سعود، رژیم صهیونیستی  و بدخواهان ملت ایران هستند.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران  به‌دنبال گرفتن انتقام از ملت ایران هستند چرا که حکومت اسلامی ما توانست ضمن نابودی داعش و حمایت از جبهه مقاومت، نفشه‌های آنها در منطقه را نقش بر آب کند.

مغیثی نیا با تاکید براینکه همه اقشار مختلف جامعه که دغدغه نسل جوانان را دارند باید این نسل را نسبت به دسیسه‌های دشمنان آگاه سازند تا تبدیل به ابزاری در دست دشمنان ملت نشوند ابراز کرد: نوجوانان و جوانان ما  باید بدانند برای حفظ انقلاب اسلامی ایران، 250 هزار شهید گلگلون کفن جان خود را فدا کرده‌اند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه استقلال و عظمت ایران اسلامی با قیمت گزافی به دست آمده است تاکید کرد: کشور ایران توانسته   به برکت  انقلاب اسلامی ایران  به موفقیت‌های بسیاری در بخش موشکی، هسته‌ای، ماهواره‌ای و غیره دست یابد که لازم است این موفقیت‌های در جامعه بیان شود.

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی وجدان و بصیرت مردم ایران را هدف قرار داده است عنوان کرد: برای در امان ماندن از دسیسه‌های دشمنان در این عرصه پرخطر لازم است مردم هوشیاری خود را حفظ کنند.

 مغیثی‌نیا افزود: مسئولان  نظام بدانند خدمتگزار مردم بودن افتخار بزرگی برای آنها به شمار می‌آید  پس باید تا جایی که توان دارند در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکنند.

وی درباره اتفاقاتی که چند روز پیش  در استان رخ داد، گفت: عوامل فریب خورده‌ای که پرچم ایران اسلامی را آتش زدند  نه ایرانی هستند و نه مسلمان به همین دلیل از دستگاه قضایی می‌خواهیم آنها را به اشد مجازات برساند.

امام جمعه نهاوند با تاکید براینکه ولایتمداری مردم شهید پرور نهاوند در کشور زبانزد است  تصریح کرد: فتنه‌گرا ن یا مزدور هستند یا  توسط دشمنان فریب خورده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 28
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    هر پیشرفتی که برای ایران متصور هستید تنها در سایه همین نظام ( با تمام قوتها و ضعفهایش) امکان پذیر است. زیرا بیشترین فصل مشترک را با قاطبه ملت ایران دارد.
    • حسين IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
      نميفهمي مردم کنسرت و رقص و جنسی میخوان . نان و کار نمیخواهند
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
      56 11
      با آنکه با آشوبگران دشمنی دارم اما حرفت درست نیست. نظام اشکال بزرگی دارد که کسی می تواند با فریب دادن مردم با کنسرت رای بیاورد و سیاستهای ریاضتی اجرا کند.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    201 5
    آقا جان مشکلات مردم رو حل کنید. فکر مشکلات مردم باشید
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    بسم الله الرحمن الرحیم دولت روحانی به دو دلیل مشخص، باید پاسخگو باشد: 1. رها کردن اقتصاد در 4 سال، و اعلام حذف یارانه بگیران و افزایش قیمت سوخت به صورت ناگهانی، برای چه بود؟! ناراضی کردن مردم و ایجاد زمینه های نارضایتی؟ 2. وزارت اطلاعات که ریگی را در هوا و داعش را در زمین کنترل میکند، توانایی پیش بینی اتفاقات، و کنترل اتوبوس های اوباش اعزامی به درود و شهرهای کوچک را نداشت؟! ایست بازرسی بلد نیست؟ چطور جمع های اغتشاشگر 100و 200 نفره، چند روزه مشغول تخریبن، هیچ ترسی هم گرفتار شدن ندارن؟ درحالیکه جمع های کوچک، همیشه ترس دارن، چرا چارتا فتنه گر، اینقدر احساس امنیت دارن؟! در تمام این سال ها، درود و قهدریجان، کی فتنه و فتنه گر و ضد انقلاب و اوباش داشتند؟! آیا دولت، کنترل سلاح را به دست نداشت؟!
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    فتنه گران فضای مجازی، در حال توجیه اغتشاش هستند. مردم، هوشیار باشند و برعکسش، عمل کنند. همه با هم، یکصدا علیه فتنه گران در راهپیمایی سراسری روز جمعه.
  • حسن IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    متاسفانه این قدر حرف مردم رو نمی فهمند تا کار از کار بگذره.
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
      33 38
      مردم، اهل اغتشاش نیستند. این اغتشاشات، کار اهالی فتنه است.
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    39 11
    حالا که خدا رو شکر به خیر گذشت. ولی دولتمردان فکر رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی هم باشند.
  • ایوب کرد فیروزجایی IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    49 67
    درود بر رهبر ایران درود بر این بزرگ مرد آزاده و درود به مردم قهرمان و قدر شناس ایران که مثل همیشه ثابت کردند پشتیبان نظام و ولایت بوده و خواهند بود. ان شاالله هرچه زودتر شاهد نابودی مفاسد اقتصادی در این کشور باشیم
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    سلام. به نظرم باید این خیانت کارها را دستگیر کرد
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    8 0
    با خودم عهد کردم
  • رضا IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    16 0
    خدامیدونی مافیاقدرت دارن تواین مملکت چکارمی کنن مردم وظیفه خودشوانجام دادن مسئولین چکارمی خوان بکنن .خدامیدونه یه ادم بیسوادی .توشهرستان ما...میکنه.توهمه ارگانهاوسازمانهای نظامی انتظامی دادگاه .فرمانداری همه دست داره
  • محمد IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    0 0
    بار دیگر مردم ایران از نظام حمایت کردند.... امیدوارم نظام باز راه قبلیش رو طی نکنه و به خودش بییاد....
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    3 12
    کیهان : ماموریت آشوبگران انجام شد - واشنگتن از تحریم های جدید خبر داد.
  • م IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    1 13
    چرا پوشش خبری این راهپیمایی دیروز بها آن همه عظمت در مشرق ضعیف است. قانونا باید هر ساعت خبر وعکس بزرگ یک شهر در بالای صفحه اصلی منتشر می شد
  • زیبا احمدپور از تبریز CA ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    6 15
    دی ماه بیانگر شور و حماسه است. زنده باد 9 دی ماه
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    2 4
    خوشبختانه همه رسانه ها رسالتشونو به خوبی انجام میدن و همه نظرها رو منعکس میکنن نه فقط نظر موافق!!! مرسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس