کد خبر 816351
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
قاتل ستایش

وکیل‌مدافع خانواده ستایش قریشی از اجرای حکم اعدام عامل قتل دختربچه افغان تبار در روز پنجشنبه - 14 دی - خبر داد.

به گزارش مشرق، وکیل‌مدافع خانواده ستایش قریشی از اجرای حکم اعدام عامل قتل دختربچه افغان تبار در روز پنجشنبه - 14 دی  - خبر داد. عسگر قاسمی آقباش  گفت: خانواده ستایش قریشی با مراجعه به اجرای احکام، مطلع شدند که زمان اجرای حکم اعدام امیرحسین - متهم پرونده - روز پنجشنبه تعیین شده است.

دراین جنایت که  شهریور سال ۹۵ رخ داد، دخترک شش ساله پس از ربوده شدن توسط پسر نوجوان همسایه هدف تجاوز قرار گرفت و بعد هم  در یکی از محله‌های اطراف  ورامین کشته شد.عامل این جنایت پس از دستگیری،در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی خازنی محاکمه شد که  در نهایت بر اساس رأی صادره، قاتل درخصوص اتهام قتل عمد به قصاص نفس و درباره اتهام تجاوز به عنف به یک بار اعدام و در مورد اتهام جنایت بر میت به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

اما پس از اعتراض به رأی صادره ازسوی قاتل، پرونده برای رسیدگی نهایی به شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور ارسال شد که قضات، حکم دادگاه را تأیید کردند.وکیل مدافع قاتل ستایش نیز دیروز از تعیین وقت اجرای حکم  پرونده خبر داد و گفت: به ما اعلام شده که حکم پنجشنبه اجرا می‌شود.

مجتبی فرحبخش از ملاقات حضوری خانواده امیرحسین با وی خبر داد و گفت: طبق آنچه به ما اعلام شده، دیروز-سه‌شنبه- آخرین ملاقات امیر حسین با خانواده‌اش بوده است.ضمن اینکه به ما اعلام شده حکم اعدام سحرگاه پنجشنبه اجرا می‌شود و تلاش ها برای کسب رضایت از خانواده ستایش نیز بی‌نتیجه بوده است.فرحبخش اظهارداشت: متأسفانه فعالان حقوقی و حتی خانواده ستایش نیزتلفن‌های همراه شان را خاموش کرده‌اند. درعین حال اجرا نشدن حکم قصاص فقط به اعلام رضایت خانواده ستایش بستگی دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 25
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    46 28
    یک بار اعدام کمه باید ده بار اعدام شه جنازش هم جلوی سگ بندازن
    • ناشناس IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
      13 4
      هر نوع قتل نفس عملی تقبیح شده هست و شکی نیست...ای کاش اقدامی در جهت بررسی دلایل ورفع انها بشه!!!!!!!!!!!
  • عليرضا IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    27 3
    آقاي مجتبی فرحبخش وكيل مدافع قاتل كثيف خودت را جاي خانواده ستايش بگذار و ديگر از اين حرفها نزن
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    11 2
    زودتر زمين خدا را از لوث اين فاجر پاك كنيد
  • محمد IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    4 26
    جوانان امروز به فکر عیش و نوش
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
      0 0
      ما جوان قدیمی هستیم جرات نداشتیم جلو پدر مادر حرف بزنیم جوانان حالا هر کار میخوان میکنن و ...
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    13 3
    این کثافت باید پارسال اعدام میشد نه حالا!!!
  • P IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    9 0
    یعنی 15ساعته دیگه اعدام میشه ...یعنی واقعا" چنین سرنوشتی را خداوندبرای یک انسان نوشت یا خودش این سرنوشت را ساخت؟؟؟
  • سمیرا IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    0 0
    درسته که خانواده ستایش غم بزرگی دارند و هیچکس نمی تواند آنها را درک کند ولی یکبار خودش را جای لیلا و شهربانو زنان امام حسین بگذارند و بدانند دخترشان شبیه حصرت رقیه و سکینه شهید شده است به خاطر جوانی این جوان از اعدامش صرفه نظر کنند و از گناهش بگذرند و بدانند که گناه کار اصلی خانواده امیرحسینه نه خودش بازهم خیلی سخته صحبت از درد خانواده ستایش اما توروخدا توروخدا توروخدا ببخشید امیرحسین را همانطور که امام علی قاتلش را بخشید ان شاالله بهشت ابدی نصیب دخترتان باشد
  • علی IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    0 0
    سایت آشغالی دارید معلوم شد که یک مشت غیر ایرانی و احتمالا افغانی داره این سایت کثیف را اداره میکنند چهل ساله که چند میلیون اتباع افاغنه در ایران زندگی و جرم هايي مثل قتل تجاوز دزدی و... انجام دادند و هیچ واکنشی نداشتید حالا که این نوجوان که شیطان فریبش داده و به علت بلوغ و نداشتن فرهنگ جنسی دست به این گناه زده و تا چند ساعت دیگر میمیرد و دچار پشیمانی شديد است را توسط کامنتهای افاغنه اذیت میکنید و هیچ کامنتی که به ضرر افاغنه باشه را پخش نميکنید بعد از اعدام باید تمام افاغنه از جمله خانواده قریشی را اخراج کنند مهمانی تمام شد.....
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
      0 0
      میدانید پانترکها بخاطر این افاغنه چقدر ایرانیان وپارسیان را تحقیر و تمسخر میکنند...
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    0 0
    در سنی است که فرصت اصلاح تربیت وجود داره شخصیتش هنوز شکل نگرفته و تحت تاثیر عوامل انحرافی و هیجانی مرتکب جنایت شده است
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
      0 0
      قصاص حق اولیای دم است ؛ گاهی در همان سنین پایین علایمی بروز می کند که نشان از هیولایی به مراتب وحشناک تر را می دهد .
  • جوون بیرجندی IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    0 0
    علی جان، هموطن عزیز، اولا پانطورک ها و پان عاریایی قتل میکنن به مردم عزیز فارس و ترک کشورمون توهین میکنن. دوما در مورد اتباع افغان و آمار جنایاتشون باید بگم درسته مقداری آمار جنایت ها بینشون بیشتره ولی نه به اون اندازه برخی فکر میکنن. البته خودم هم موافق حضورشون توی کشورمون نیستم چون مشکلات جمعیتی، هویتی و ملی که خواسته یا ناخواسته به وجود آورده اند غیرفابل کتمان است. مثلا همین جنگ جمعیتی که با ازدواج های یک طرفه مردان افغان و زنان ایرانی به وجود آوردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس