کد خبر 816197
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
گل رضا قوچان نژاد به فاینورد

یک رسانه هلندی مدعی خطر از دست‌رفتن جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای مهاجم ایرانی تیم فوتبال هیرنوین شد.

به گزارش مشرق، سایت «اِلف فوتبال» هلند در گزارشی به بررسی شرایط رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین پرداخت. این رسانه معتبر فوتبالی هلند نوشت: در فصل گذشته اردویژه هلند هیچکس نمی‌توانست رضا قوچان‌نژاد را از گلزنی باز دارد. 19 گل و 3 پاس گل حاصل کار این مهاجم در 34 بازی تیم هیرنوین بود و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. قوچان‌نژاد در فصل جاری اردویژه هلند فقط 2 گل به ثمر رساند و این عملکرد می‌تواند حضورش در جام جهانی 2018 روسیه را با خطر جدی و حتی از دست‌رفتن مواجه کند.

این رسانه سپس با مقایسه گلزنی رضا قوچان‌نژاد در  فصول گذشته و جاری اردویژه هلند آورده است: قوچان‌نژاد در اولین بازی فصل جاری برابر گرونیخن گلزنی کرد. هیرنوین پس از این بازی شش بازی بدون شکست را گذراند اما مهاجم ایرانی راهی به سمت دروازه پیدا نکرد. فقط او در بازی برابر تیم پی‌اس‌وی آیندهوون گلزنی کرد و برابر اکسلسیور هم پاس گل داد. شرایط تیم هیرنوین بدتر شد و رضا قوچان‌نژاد هم نمی‌توانست آن را بهتر کند. همین مسئله کافی بود تا او کمتر بازی کند. قوچان‌نژاد در بازی خارج از خانه برابر رودا برای اولین‌بار از ماه دسامبر گذشته نیمکت‌نشین شد و حتی یک دقیقه هم در هفته پس از آن بازی نکرد. به نظر می‌رسد هنک ورمان (مهاجم هلندی) گوی سبقت را از قوچان‌نژاد ربود و سرانجام در ترکیب اصلی تیم هیرنوین پس از یک‌ فصل‌ونیم نیمکت‌نشینی قرار گرفت. با این شرایط حضور رضا قوچان‌نژاد در جام جهانی 2018 روسیه همراه تیم ملی فوتبال ایران با خطر مواجه شده است.

در انتهای این مطلب آمده است: رضا قوچان‌نژاد همواره در سالیان اخیر در فهرست تیم ملی فوتبال ایران بوده است اما این تیم هیچگاه ترکیب ثابتی نداشت. اگر رضا قوچان‌نژاد به سرعت جایگاه خود را دوباره در تیم هیرنوین به دست نیاورد جام جهانی 2018 روسیه هر چه بیشتر از دید او خارج می‌شود!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس