کد خبر 815832
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
پرچم داعش

یک مسئول سابق لیبی و از عناصر دوره معمر قذافی دیکتاتور سابق این کشور پیش‌بینی کرد که پسر قذافی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده پیروز شود.

به گزارش مشرق، «أحمد قذاف الدم» از عناصر دوره قذافی پیش‌بینی کرد که در صورت برگزاری انتخابات سالم در لیبی «سیف الاسلام قذافی» پسر رهبر سابق این کشور پیروز خواهد شد.


قذاف‌الدم در مصاحبه با خبرگزاری آلمان ضمن قدردانی از ایفای نقش «خلیفه حفتر» فرمانده ارتش لیبی و دستاوردهای وی تأکید کرد که با این حال سیف‌الاسلام شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارد.

به گفته وی، حفتر در منطقه شرق لیبی نفوذ دارد اما در منطقه غربی و جنوبی آن نفوذ زیادی ندارد و امید بستن به حمایت‌های خارجی نیز بی‌فایده است زیرا مردم لیبی آن را دخالت در امور خود می‌دانند.

قذاف‌الدم همچنین به وجود توطئه‌های خارجی برای استمرار دودستگی‌ها در لیبی اشاره کرد و گفت: روزانه صدها داعشی که از سوریه و عراق فرار کرده‌اند وارد لیبی و مشخصا مرز تونس می‌شوند که با هدف ایجاد بی‌ثباتی در این کشور صورت می‌گیرد تا در مرحله بعد یک ائتلاف نظامی بین‌المللی برای آزادسازی لیبی از چنگ داعش تشکیل دهند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    1 2
    طبق قانون در لیبی حفتر نمی تواند کاندید ریاست جمهوری شود یک ارتشی نمی تواند کاندید شود باید استعفاء بدهد و پنج سال هم از استعفایش گذشته باشد بعد می تواند کاندید شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس