اغتشاشگران اموال بیت المال تهران را تخریب کردند

روزنامه اصلاح‌طلب جامعه فردا پس از تجمعات تهران در یادداشتی از این نوشت که اکثریت مردم ناراضی هستند و نظام اسلامی هم در موقعیت «آشتی ملی» قرار گرفته است!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

صوفی مطرح کرد: نقش «شورای نگهبان» در تجمعات اخیر!

علی صوفی، فعال اصلاح‌طلب و عضو شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با ایسنا در اشاره به تجمعات اخیر گفته است:

«مردم به صورت غیرسیستمی و تصادفی به خیابان‌ها نیامدند بلکه از قبل با توجه به مطالبات‌شان چنین وضعیتی قابل پیش‌بینی بود. به طور مثال وقتی قانون وضع می‌شود که حقوق بازنشستگان با شاغلین برابر باشد و شورای نگهبان آن را رد می‌کند، آه از نهان مردم بلند می‌شود.»

او همچنین اظهار می‌کند: در حال حاضر مردم احساس می‌کنند که به مشکلات‌شان به ویژه مشکلات معیشتی توجه نمی‌شود و به همین دلیل است که خواسته‌هایشان را به صورت اعتراض بیان می‌کنند.[1]

*قضاوت درباره اظهارات عجیب صوفی و اینکه مصوبات شورای نگهبان موجب تجمعات اخیر شده است را به عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم...

قابل تأمل آنکه علی صوفی در حالی مدعی مطالبات مردم و خواسته‌های اقتصادی آنها شده که چیزی به نام «وضع موجود» دستپخت دولتی است که اصلاح‌طلبان روی کار آوردند و خود را فدایی و دستبوس آن نامیدند.

جالب آنکه اصلاح‌طلبان اکنون نیز به جای «عذرخواهی از مردم» خود را مدعی دولت جلوه می‌دهند و حتی پرچم عبور از روحانی را نیز بلند کرده‌اند.

گفتنیست، برخی محافل تحلیلی که پیش از این وقوع «فتنه اقتصادی» را پیش‌بینی کرده بودند از این می‌گویند که تجمعات اخیر حاصل سیاه‌نمایی اصلاح‌طلبان از وضعیت اقتصادی کشور در ذهن مردم است.

سخنان صوفی نیز نوعی پشتگرمی به عوامل تجمعات ارزیابی می‌شود.

***

اُوردوز رسانه اصلاح‌طلب پس از تجمعات تهران

روزنامه اصلاح‌طلب جامعه فردا، روز گذشته طی سرمقاله‌ای با عنوان «راه دوم» که توسط شورای سردبیری این روزنامه منتشر شد؛ صحبت‌های عجیبی را در اشاره به تجمعات تهران مطرح کرد.

در بخشی از این یادداشت می‌خوانیم: اکثریت شهروندان کسانی هستند که کارنامه حکومت ما را با عملکردهای اجزای مختلف حکومت در عرصه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی می‌سنجند و با فسادی که همه ما پذیرفته‌ایم بخش اعظم دستگاه را آغشته کرده، با عملکردهای نابخردانه اقتصادی، با سختگیری‌های بی‌مورد اجتماعی و فرهنگی و با بی‌عدالتی در رفتارها مخالفند. اکثریت از نارسایی‌ها ناراضی است و فرصتی برای ابراز این نارضایتی و پیگیری مطالبات خود می‌جوید!

یادداشت مذکور در ادامه تصریح می‌کند:

«بیش از دو راه وجود ندارد؛ یا باید مطالبات و نارضایتی‌ها را نفی و سرکوب کرد و یا با جامعه وارد دیالوگ سازنده شد. باید به جامعه گفت می‌تواند تقاضایش را ــ‌ هر چه که هست ــ به زبان بیاورد و حرفش را نخورد.
باز کردن این راه خردمندانه دوم را نباید به دست کسانی سپرد که به خاطر رأی شش ماه پیش مردم از آنها کینه دارند. باز کردن این مسیر را، پیش از آنکه دیر شود، باید به کسانی سپرد که می‌توانند علاقه و میل مردم به این جمهوری را تکرار کنند. زمان آشتی ملی فرا رسیده است.»[2]

*علاقه و اصرار نویسندگان این یادداشت به ناراضی بودن اکثریت جامعه، وجود فساد سیستمی و اینکه یوم‌الآخر فرا رسیده است؛ بوضوح به چشم می‌آید.

فرض غلط بعدی این یادداشت این است که احساس می‌کند مردم گله‌مندی‌های خود را نمی‌گویند و برای این کار هم راهی جز خیابان نیست و گرنه یا سرکوب می‌شوند و یا دچار بغض خشم می‌شوند.

نویسندگان یادداشت مذکور در گام سوم نیز با پذیرفتن مقوله موهومی به نام «آشتی ملی»، نوعی باب انتقام‌جویی از نظام اسلامی را در پیش رو گذاشته‌اند و البته رقبای سیاسی خود را نیز کینه‌جو نسبت به مردم خطاب کرده‌اند!

تمام این اظهارات و انگاره‌های ناصحیح اما در حالی است که مطالبه داشتن مردم هرگز به معنی ناراضی بودن اکثریت نیست.

فساد سیستمی هم دارای تعریفی است که بر جمهوری اسلامی ایران انطباق ندارد. ضمن اینکه فسادهای بزرگ در ایران عموما زیر ضربه می‌روند و نظام اسلامی هم بزرگ پرچمدار مبارزه با آنهاست. فلذاست که نمی‌توان قید فساد سیستمی و گسترده را به چنین نظام و جامعه‌ای نسبت داد.

ماجرای آشتی ملی نیز در جامعه‌ای کاربرد دارد که اضلاعش با یکدیگر در وحدت نباشند و قهر عمومی شیوع داشته باشد.

این در حالی است که غیر از فتنه‌گران محصور و منزوی و طرفداران آنها؛ کسی با کسی قهر نیست و مردم و نظام اسلامی با محوریت وحدت و رخدادهایی مثل «9 دی» بر روی ریل پیشرفت قرار دارند.

در همین رابطه بود که مقام معظم رهبری نیز سال گذشته در یکی از بیانات خود فرمودند:

«حالا یک عدّه‌ای یاد گرفته‌اند تعبیرات "آشتی ملّی، آشتی ملّی" [را گفتن]؛ این حرفها به نظر من معنی ندارد؛ مردم مجتمعند، با هم متّحدند؛ آنجایی که پای اسلام در میان است، پای ایران در میان است، پای استقلال در میان است، پای ایستادگی در مقابل دشمن در میان است، مردم با همه‌ی وجودشان ایستاده‌اند. ممکن است در فلان مسئله‌ی سیاسی دو نفر با هم اختلاف نظر داشته باشند [امّا] تأثیری نمیگذارد. چرا میگویید آشتی؟ مگر قهرند که بیایند با هم آشتی کنند؟ این تعبیرات را روزنامه‌ها پَروبال میدهند، متوجّه نیستند که اشکال ایجاد میکند. وقتی شما میگویید آشتی، مثل این است که یک قهری وجود دارد؛ [درحالی‌که] قهری وجود ندارد. بله، مردم ما با آن کسانی که به روز عاشورا اهانت کردند قهرند. ملّت با آنهایی که روز عاشورا، با قساوت، با لودگی، با بی‌حیایی آمدند جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر است. با اینها آشتی هم نمیکنیم، و با آن کسانی که با اصل انقلاب بدند، میگویند اصل نظام هدف ما است، میگویند انتخابات بهانه‌ی ما است؛ که البتّه آنها عدّه‌ی معدودی‌اند، عدّه‌ی کمی‌اند؛ در مقابل اقیانوس عظیم ملّت ایران آنها یک قطره‌اند؛ چیزی نیستند. این اقیانوس با یکدیگر منسجم و متّحد است؛ این اتّحاد وجود دارد و باید وجود داشته باشد و روزبه‌روز باید تقویت بشود.»[3]

جریان سیاسی خاص و عوامل آن همچنین در ماجرای «کینه‌جویی» نیز بهتر است کسی را متهم نکنند. چه اینکه جریانی که گفت مردمی که در شهرستان‌ها به ما رأی نداده‌اند عقب مانده هستند؛ مردم برای دریافت مرگ موش و جارو هم صف می‌کشند، مردم در فهم سیاسی مثل بچه ها می مانند و جریانی که ماجرای تأسف بار توزیع سبدهای کالایی را طراحی کرد؛ جملگی معلوم و مشخص هستند.

لازم به توضیح است که مشخص نیست چرا کسانی از اصلاح‌طلبان و رسانه‌های آنها با لمس چند تجمع و اغتشاش کوچک؛ بلافاصله به وجود آمده و احساس می‌کنند که نظام اسلامی در دوراهی قرار گرفته است؟!

این مسئله یقینا جای تأمل دارد...

***

انتقام «رویترز» از حاج قاسم سلیمانی

خبرگزاری انگلیسی رویترز روز گذشته طی گزارشی که آنرا در تیتر اول خود قرار داد به تجمعات اخیر در تهران پرداخت.

رویترز که در تمام طول گزارش خود تلاش کرده بود تا با نگاهی از بیرون و کلی به مسئله بپردازد؛ اما به ناگاه به یک اتفاق جزئی در خلال تجمع یکی از شهرستان‌ها اشاره کرده و می‌نویسد:

«ویدئوهای موجود در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که معترضین در شیراز تلاش می‌کنند تا بنر تصویر قاسم سلیمانی را پایین بکشند.

فرمانده قدرتمند نیروی قدس سپاه پاسداران که مسئولیت عملیات‌های خارجی در عراق و سوریه و هرجای دیگری! را بر عهده دارد.»[4]

این رسانه انگلیسی در ادامه به حمایت آمریکا و کانادا از تجمعات اخیر نیز اشاره می‌کند.

*خوشحالی این رسانه انگلیسی از پاره شدن عکس حاج قاسم در یک اغتشاش، امر پنهانی نیست.

قابل تأمل اینکه اغتشاشگرانی که در فتنه کوی دانشگاه عکس مقام معظم رهبری را پاره می‌کردند؛ در سال 88 نیز عکس امام راحل را پاره کردند و امروز به پاره کردن عکس سردار سلیمانی روی آورده‌اند... که این مسئله بیانگر حقایق زیادی است.

اینکه یک رسانه انگلیسی در گزارش خبری خود به مسئله‌ای تا این حد کم‌اهمیت و رخ داده در یک شهرستان توجه و آنرا با طول و تفصیل بیان می‌کند یقینا بایستی برای اهل نظر محل تأمل باشد.

چه اینکه سردار سلیمانی از منظر غرب بعنوان سد اصلی برنامه‌های جهان سلطه در منطقه غرب آسیا شناخته می‌شود که طرح‌های حتمی استکبار را با شکست قطعی مواجه ساخته است.

بدیهیست که رسانه‌های نظام سلطه و پادوهای غرب نیز تلاش می‌کنند تا این اسطوره انقلابی‌گری و مقاومت را ولو در اندازه یک پاره کردن عکس نیز آماج حمله قرار داده و از بیان خرسندی خود نسبت به این رخدادی بی‌اهمیت و یا کم‌اهمیت نیز اِبایی نداشته باشند.

البته در این میان بایستی به زمینه‌سازان و عوامل پشت پرده تجمعات اخیر و سیاه‌نمایی‌های اقتصادی نیز این کنایه را مطرح کرد که همانطور که به رأی‌العین مشاهده می‌کنید، در پیامد اعتراض خیابانی به بهانه مشکلات اقتصادی؛ چیزی جز انتقام‌گیری دشمن از دستاوردهای امنیتی و اقتصادی نظام و پیشرفت‌های آن نیست و نخواهد بود.

***

1_https://www.isna.ir/news/96101005033/

2_https://jameefarda.com/article/5245

3_ http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=35690

4_ https://www.reuters.com/article/us-iran-rallies/iran-warns-protesters-who-pose-major-challenge-to-countrys-leadership-idUSKBN1EP064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 136
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 101
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    اگر عکس حاج قاسم را پاره نمیکردند تعجب داشت ، بعد از پیروزی های عراق و سوریه از ایشون کینه دارند اما مطمئن باشید دست شما فقط به عکس ایشان خواهد خورد . فتنه گران با نظام اسلامی و اصولا هر چه که مانع اهداف کثیف و پلیدشان شود ، دشمن هستند . اما بدانید ما پشت رهبر و کشور و مسئولین خدومی چون سردار سلیمانی عزیز هستیم و جانمان را هم فدایشان میکنیم.
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      اختیار بدهند ما بسیجیان سرباز قاسم سلیمانی تا آشوبگران داعشی وطنی را از ریشه و بن نابود کنیم
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      انشا الله به لطف خدای تعالی مسئولین از خواب بیدار می شوند ومردم هم همیشه در صحنه هستند ومواظب فتنه خواهند بود وپاره کردن عکس سرداربزرگ اسلام یک مسئله ساده است چون اغتشاش گران عوامل غرب بوده وغرب نیز ضد سردار.
    • ناشناس IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      شما بسیجیان اگر خیلی مرد هستید برید مسولینی که چه در گذشت و چه در زمان حال میلیاردها دلار اختلاس کردند رو نابود کنید
    • محمد IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      اگه همین سران اصلاحات در ترکیه بودن الان در سینه قبرستان هفت کفن پوسانده بودنند مدارا با گرگ هم حدی داره
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      اگر از این خواب خرگوشی بیدار نشوید مملکت را به سوریه دوم تبدیل خواهید کرد
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      86 24
      خلط مبحث نفرمایید اصلاح طلبان پاسخگوی ناکارآمدی کاندیدای ریاست جمهوری که از او حمایت کردند باشند پاسخگوی گرانی ها بیکاری ها
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      70 20
      با فساد و اختلاس و رانت و فقر و بیکاری می توان مقابله کرد و نسبت به آن انتقاد داشته باشیم اما نه با هنجارشکنی و آشوب که مردم احساس ناامنی کنند
    • محسن121 IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      جالب بود چون قاسم سلیمانی در نوک پیکان مبارزه با فتنه انگیزی های غرب در منطقه است و بدون شک این حرکات هم دستورات خود را از غرب دریافت می کند و قاسم سلیمانی از دشمنان اصلی آنها تعریف شده است. در این شکی نیست که قاسم سلیمانی محبوب همه جریانات فکری ایران است.
    • پویا IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      29 15
      بهترین راه فهماندن این آشوبگران نشان دادن نتیجه و آخر عاقبت این اقدامات است
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      39 30
      ملت ایران در 22 بهمن جواب دندان شکنی خواهند داد.خدا در قرآن فرموده است که دشنان دین و خدا همیشه از حمقا هستند. در فتنه 88 فتنه گران در ایام عاشورا به شعائر حسینی جسارت کردند و ماهیت خود را مشخص نمودند. مردم در 9 دی جوابشان را دادند و حالا در ایان نزدیک به 22 بهمن فتنه گران باز هم به آرمان های امام و شهدا و ملت ایران توهین کردند. به بهانه اقتصاد به دین و اسلام توهین نمودند پرچم ایران را که مزین به نام الله اکبر است آتش می زنند. قطع و یقین ملت ایران در 22 بهمن چشم فتنه را کور خواهد کرد.
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      12 11
      خاک بر سر اون عقده ای که دست از منفی دادن با فیلترشکن برنمیداره
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      0 0
      تو سایت ها
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
      0 0
      به ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ وقتی امثال تو به اختلاس گران و دولت و مجلس اشرافی رای می دهی ما چه کنیم؟
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    کسی که تصویر قاسم سلیمانی رو کشید پایین قطع به یقین یا خیلی بی غیرته که نفهمید برای ایران چه کرد یا اصلا ایرانی نیست. حساب‌ قاسم سلیمانی از همه ی این ابن دولتی های که تو این چهل سال آمدند و رفتند جداست. اگه قرار باشه به کسی لقب قهرمان واقعی این صد سال اخیر نسبت داده شه قطعا کسی نیست جز همین مرد. از دو صحنه خیلی ناراحت شدم. یکی اون کاری که با پرچم ایران کزدند و یکی هم پایین کشیدن تصویر قاسم سلیمانی
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      75 81
      ناراحت نباش،تو شيراز خيلي بهايي هست،اينا از سرداره عزيز كينه به دل دارن
  • ایرانی IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    مطمئن باشید کسی به این دلاور ایرانی اهانت نمی کند و هر ایرانی او را دست دارد
  • جانباز 70 درصد IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    سردار وطن یک قهرمان ملی و فراملی است با پاره کردن عکسش بیشتر به دل مردم خواهد نشست . او جان فدایی مردمش است بگذار عکسها خود سخن بگویند
  • شیراز IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    بجای همه کسایی که در شیراز باعث بی احترامی به سردار شدند شرمنده ایم.
    • حاج اذری IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      47 48
      شرمندگی مال ادمهای ضعیف است تو دهنشان میزنیم و خردشان میکنیم
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      55 44
      شرمنده سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی هستیم
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    روزنامه اصلاح طلب غلط کرد. مگه به خواب ببینه ما دست از نظام جمهوری اسلامی برداریم. امروزم هر چی داریم می کشیم از دست شما اصلاح طلب های مزخرف هست
    • مهدی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      42 19
      بی حیا نسخه میپیچه که چنین و چنان کنید که اغتشاش بخوابه. غلط کردی تو
  • احدی IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    آقای صوفی بازم که به جدول زدی بی لیاقتی و بی عرضگی همپالگی هایتان در مملکت داری رو بحساب شورای نگهبان نزار روزنامه رویترز در باره حاج قاسم اینجوری نگه چی بگه ما که میدونیم کجاتون میسوزه پس بزار بسوزه
    • ناشناس IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      22 49
      شورای نگهبان خیلی عملکرد عالی دارن
  • مهدی IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    داغ رو دلتون گذاشت سردار ایران اسلامی. بسوزید.
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      52 21
      داغ رو تو اونجاشون گذاشتند
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    سردار فقط یک سرباز است که توحش داعش رو از بین برد ، این بی احترامی به عکس ایشان واقعاً جای تعجب دارد !!!
  • غفور IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    باور داشته باشید مردم از مشکلات اقتصادی ، بیکاری ، تورم ، فساد اقتصادی به خصوص فصاد آقازاده ها ، تبعیض ،اشرافی گری دولتیها به ستوه آمده اند و اعتراضشان به عملکرد دولت فعلی و دولتهای قبلی وابسته به اصلاحات است بنده شخصآ با برادرم جزو معترضین بودم ولی وقتی چند نفر آمدند با میله آهنی و چکش شروع به تخریب کردند و مسیر اعتراضات مسالمت آمیز را منحرف کردند نگران شدم .
    • علی IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      83 49
      دمت گرم که حواست بود و راهت رو از وطن فروش های جیر خوار انوری جدا کردی ...ادم باید تیز باشه نزار کسی ازش سواستفاده کنه ....
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      18 14
      حالا جدا شدی یا نه؟
  • محمدرضا IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    92 46
    اغتشاشگرانی که عکس فرمانده قدرتمند و دلاور حاج قاسم سلیمانی را آتش میزنند معترض نیستند بلکه خائن و جیره خوار اسراییل و عربستان و غرب هستند چون با تهدیداتی که در اطراف مرزهای ما هست و اتفاقاتی که در سوریه و عراق و سایر کشورهای اطرافمون افتاده و با وجود داعش و غده سرطانی اسراییل فقط خائنین توی این موقعیت حساس ایجاد ناامنی و اغتشاش می کنند کشورهای دیگه در حسرت داشتن فرمانده شجاعی مثل حاج قاسم که آبروی ایرانیان هست می باشند.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    49 16
    شما باید شرمنده مردم باشین نه شرمنده افراد یا مسئولین چون اونا وظیفشون خدمت به مردم هست که البته هیچ کاری هم برای مردم خودمون انجام نمیدن
  • رضا IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    58 58
    عكس رهبري و حاج قاسم و ميتونن بكشم پايين اما اراده ملت ايران در مقابل استكبار و نه
  • مم IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    89 68
    ما ایرانیان سرزمینمان انقلابمان رهبرمان پرچممان را دوست داریم . دلیل نمیشه با منافقان و عیاشان و کلان حقوقها و گرانی و بی عدالتی و بیت المال خوری اعتراض نکنیم .غلط کرده امریکا میاد نظر میده بابا به توچه به توچه به توچه
    • سعید IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      62 46
      جمع نبندید لطفا
  • سید IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    79 73
    همه این آتشها از گور اصلاح طلبان تهوع آور بلند می شود!
  • سید IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    48 48
    همه این آتشها از گور اصلاح طلبان تهوع آور بلند می شود!
    • مهدی IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      26 19
      اصلاح طلبان همان داعشی های وطنی هستند چون امریکا در عراق وسوریه از داعش حمایت می کنه و در ایران از اصلاح طلب ها
    • مهدی IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      17 32
      اصلاح طلبان همان داعشی های وطنی هستند چون امریکا در عراق وسوریه از داعش حمایت می کنه و در ایران از اصلاح طلب ها
  • عاشقان سردار در کل جهان IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    49 30
    خفه شو رویترز، مثل سوسک کوچک ، نه سگ، از حاج قاسم ها ،می ترسیدو می لرزید.
    • M.sh IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      3 9
      همه ما به نظرم اگر در فضای مجازی پیجی داریم عکس سردار محبوب دلهارو برای پروفایلمون انتخاب کنیم که این آدم های پست فطرت توهم برشون نداره
  • reza IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    56 49
    شما ناراحتید چرا حاج قاسم کارش رو درست انجام داده؟ خب به حاج قاسم رای بدید رییس جمهور بشه ایران رو هم درست کنه وقتی میرید به کس دیگه رای میدید که فقط فکر اشرافیت خودش و دور و بری هاش هست این مشکل رهبر و حاج قاسم نیست فحش رو به خودتون بدید و سعی کنید تو انتخاباتها جشمتون به امر رهبر باشه تا ایران هم ساخته بشه
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      13 35
      شعارهای ساختار شکن واقعا کار معترضین به معیشت نیست، آن حرکات و شعارها را فرصت طلبان فریاد می کنند و در آن فضای پر از هیجان برخی افراد نادان هم تکرار می‌کنند، این موضوع در سال 88 هم همینطور شد، معترضین به نتیجه انتخابات ضد نظام نبودند، اما عده ای فرصت طلب قاطی مردم شدند و برخی کارها را انجام دادند، ای کاش در آن فضا نظام پاسخ معترضین را می داد تا ادامه پیدا نکنه؛ امروز باید جدی تر و قاطعانه تر نظام با این نوع افراد برخورد کند تا عبرت سایرین شود
    • حمید IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      4 8
      احسنت به حرفت
  • پوریا IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    41 69
    واقعا درست نیست که بگویم ولی ما ایرانی ها با خودمان صادق نیستیم حتی اعتراض هم بلد نیستیم توهین به سردار سلیمانی توهین به تمام ایرانی هاست اگر ایشون نبود الان داعش تو خونمون بود ما با خیلی مسائل این حکومت مشکل داریم ولی دینداری و آزادگی را نباید با الگوهای اشتباه موجود مقایسه کرد و دچار انحراف ذهن شد.
    • مهدی IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      33 54
      دوستان چرا اینقدر جوگیرید شما؟ بابا 4 تا اراذل و اوباش از نظر شما شدن کل ملت ایران؟ ملت پشت رهبرش محکم ایستاده ولی فعلا بنا نیست بیاد تو صحنه. اگه حرکت اضافی بکنن مثل سیل همه جارو میشن
  • ابوالفضل IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    60 86
    سردار بر دلها حکومت می کند . . .
  • اکبر IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    88 6
    میدونید همیشه به حاشیه ها بیشتر دقت کردیم. بابا مردم ناراضی ان. بخدا پول ندارن که زندگی کنن.که مریضیاشون و درمان کنن. خونه و ماشین بخرن. بابا خط فقر 2،500،000 هست ولی اکثریت جامعه دارن با حقوق 1،500،000 زندگی میکنن. روز به روز وضعیت خرابتر میسه. نماینده محلس سر حقوق 11 میلیونی خودش دعوا و بحث میکنه ولی حقوق کارگر بالای 1 تومن نمیره. بخدا مردم ندارن.بچه هاشون بیکارن
    • ناشناس IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      24 21
      دلیل نمی شه اغتشاش کنند دلیل نمی شه به یه کسی مثل حاج قاسم سردار دل ها که اگر امثال ایشان نبودند معلوم نبود که اوضاع مملکت چی می شد
    • مانی IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      10 8
      کاملا درسته و موافقم.
    • ایرانی DE ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      3 11
      اگه کسی ناراضی بره حرفش رو پای صندوق رای بزنه. مملکت حساب و کتاب داره! با قلدری و اغتشاش که نمیشه!
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    87 33
    فکر کن کار رو به کجا رسوندین که عکس سلیمانی رو هم پاره می کنن
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      27 15
      به جایی که داعش عزیزتان شکست خورده. والا مشکلات اقتصادی چه ربطی به سلیمانی دارد؟
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      34 20
      خودتان به روحانی و سیاستهای انقباضی او رای دادید حالا یقه سلیمانی بیچاره را می گیرید؟ چفدر رذلید
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      13 8
      از بیست روز قبل که به لیدرها فرمان آماده باش داده بودن مشخصه مردم!!!!! به کجا رسیدن
    • مهدی IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      15 12
      نگران نباش دوست عزیز تو یه کشور به این بزرگی و با این جمعیت 4 تا اراذل و اوباش و خود فروخته چیز عجیب ینیست
  • متاثر IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    63 64
    خاک بر سرت مشرق با این قسمت نظر به کامنتات خاک
    • مردم ایران IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      10 24
      خاک بر سر متإثر، کامنت و نظر تخصصی و مردونه بده
  • احمد IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    23 9
    حاج قاسم نه خودش حتی عکسش فدایی امام خمینی وامام خامنه ای است ایشون به معنای واقعی سرباز ولایت است.
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    17 10
    اگه دليل گروني است خوب پاره كردن عكس سردار غير از ناراحتي از بين رفتن داعش و نا امن شدن مرزهاي اسراييل چه معني مي تونه داشته باشه
  • سوسان IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    21 11
    در جنگ صفین یک عده به جای حمله به معاویه خیمه علی را محاصره کردند چه فرقی بین نفهمهای زمان علی با نفهمهای زمان ما جنگ مرد فهیم و شجاع میخواهد روح مدافعان حرم شاد
  • قاسم IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    7 9
    دو نفر تو مملکت هستن که از نظر روحی و روانی مردم رو آزار میدن..........
  • SG ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    42 70
    قاسم سلیمانی عکسش روی قلب ملت ایران حک شده. برای پاره کردن ان باید هند جگر خوار باشید !
    • ناشناس IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      11 6
      احسنت
    • جلیل IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      0 0
      درود بر شرفت
  • جواد محرمخانی اکسدانه IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    33 11
    او جاوادانه است تا علی اعلا جاودانه است تا حسین جاوادانه است تا مالک اشتر جاوادانه است
    • ایران IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      19 37
      درود بر حاج قاسم سلیمانی سردار همیشه شجاع و حکیم
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    8 6
    مردمی که تکرار میکنن و سرمایه داران و مرفهین بی درد رو بر مسند میگذارند اعتراض به چی دارن ؟ خوب تکرار کردی و نتیجه شم دیدی . اندفعه خواستی رای بدی مواظب باش از اینور بوم نیفتی که دوباره یه احمدی نژاد علم کنیا . یکیو بیار که خوبی هایه قبلی ها رو داشته باشه و بدی های قبلی ها رو نداشته باشه. در تهران هم مجلس هم شورای شهر رو اصلاح طلبان بردند اما وضعیت تهران و کشور بهتر نشد که هیچ بدترم شد. نتیجه طوطی وار تکرار کردن همینه و بدتر هم میشه . شما رو از جنگ ترسوندن از تحریم ترسوندن اما الان در خیابان شبه جنگه و تحریم ها هم پشت سر هم میادش.
  • مراد و مارتا IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    8 6
    آل سعود و مزدورانش از غصه مثل بچه ننه ها شده اند. کاری که از دستشون بر نمیاد دفتر مشق رو خط خطی می کنند. آی دلم خنک شد از این دود و دمی که از آمریکا و آل سعود در اومد. خسته نباشی سردار خسته نباشی دلاور. دم همه بچه های ارتش و سپاه و ناجا و بسیج و .. گرم.
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    12 39
    به به چقد داعشی تو ایران بود و خبر نداشتیم!!!!!!حاج قاسم باید ترتیب اینارم بده
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    6 6
    دشمن را ول کن ببین برخی دوستان چجوری به دروازه خودی توپ میزنند
  • رضا IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    39 16
    کسی موافق این جور بی احترامی ها خصوصا به حاج قاسم نیست .ایشان اسطوره هستند.نامش درتاریخ ماندگاراست.مشرق این بدون واقعافسادسیستماتیک شده .ماداریم به عینه می بینیم .دیدتوبازترکن.
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      6 29
      کسی که به دروغ میگه فساد سیستمیک داریم با اونی که عکس حاج قاسم رو آتیش زده هیچ فرقی نداره. اگه گناه اولی سنگین تر نباشه.
  • حسین IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    9 7
    به علی هم خیلی اهانت شد...
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    17 23
    اینجانب هم با همه گله مندیم از وضعیت کنونی و عدم توجه دولتمردان به نظر مردم عرض میکنم که حاج قاسم برای همه ما عزیز است. همه به خوبی می دانند که حاج قاسم چه خدمتی به این کشور کرده است
    • احسان IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      5 4
      اشتباهی منفی خورد مثبت میزدم صددرصد با صحبتهای ایشان موافقم
  • US ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    55 8
    مردم گرسنه به خدا هم رحم نمی کنید چه برسه به بنده ش یا گرسنه گی نکشید یا خودتون گول می زنید
    • امیر IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      11 6
      خطاب به 10:52:گرسنگی چه ربطی به پاره کردن عکس سردار دلها حاج قاسم داره؟!!!!!!!!!!!!!! اگر گرسنه هستید چرا اموال مردم را تخریب می کنید؟!!!!!! کسی منکر وضعیت بد اقتصادی نیست، ولی با تخریب و پاره کردن عکس حاج قاسم، مشکل اقتصادی حل میشه؟!!!!!!!!! خدا شفاتون بده.
  • ناصر IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    10 5
    خیلی پیش بینی های رایفی پور رو قبول دارم ولی همیشه دعا میکنم اون پیش بینیش که میگفت فتنه بعدی مسلحانه هست اشتباه باشه.
  • حسین IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    32 7
    اقاجون کسی با کسی قهر نیست. مملکت هم در گل بلبله. همش این اشوب کار اصلاحطلبا. باشه. شماها هنوز تو وهمین انگار. اشکال نداره.
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      4 7
      پس کار کیه؟ ما داریم می بینیم اینها همان ستادهای روحانی هستند.
    • امیر IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      6 4
      حسین آقا کسی نگفت مملکت گل و بلبله ، هیچ جناح خاص سیاسی را هم به عنوان متهم اصلی قلمداد نکردیم، ولی در حال حاضر دولت دست طرفداران اصلاحات است، به نظر جنابعالی ، دولت فعلی برای حل مشکلات اقتصادی مردم وظیفه ای ندارد؟!!!!!!! در ضمن کارهای ناهنجاری مثل اتش زدن پرچم ایران و پاره کردن عکس حاج قاسم و حمله به مراکز مذهبی نظیر حسینیه ها و... ( اینکارها هیچ ربطی به مطالبات به حق اقتصادی مردم ندارد) به سادگی اثبات می کند که اتفاقاً امثال شما در توهم محض به سر می برید.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    6 4
    مسئول گرانی و فقر و مشکلات اشتغال و تولید حتماً دولتمردان و قوای اجرایی کشور هستند اما با هنجارشکنی کاری درست نمی شود
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    8 5
    اوف براینهمه رزالت وپستی
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    5 5
    در اینکه مردم مشکل دارند و حق اعتراض ، هیچ شبهه ای نیست . اما اغتشاشگران درد مردم ندارند و به امید سرابی واهی اموال مردم را تخریب میکنند. و اگر حکومتی با این اقتدار نتواند بساط چند جوان که افسارشان به دست صهیونیست و وهابیت است و از سر شکم سیری میخواهند به اتفاق دوست دخترانشون برای مردم تصمیم بگیرند را جمع کند همان بهتر که سرنگون شود.
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    9 2
    راست وچپ باید کنار گذاشته شود .چرا باید تن ودل مردم با گران شدن یک شانه ی تخم مرغ یا پس ازانتخابات بلرزداین مشکلات درهمه کشورهاست.ولی آشوبها درکشور ما خروجی درگیری نزاع های سیاسی دوجناح است .خدا ریشه ی هردوجناح ومفسدین اقتصادی هردوجناح را بخشکاند
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    10 10
    سردار سلیمانی یک قهرمان ملی ومنطقه ای است. دولت ناتوان در حل مشکلات مردم باید استعفادهد.
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    14 8
    اول میگفتیم اینا کی هستن این شعارا رو میدن اوقتی عکس سردارو پاره کردن تازه شناختیمشون داعشیای وطنی رو
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    10 24
    حمله به قاسم سلیمانی و حمله به بانک ها را باسم گرسنگی توجیه نکنید به والله این مهاجمین را چه گرسنه چه سیر باید نابود کرد
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    12 27
    سوزانده شدن مساجد و حسینیه ها ، آتش زدن پرچم ایران ، پاره کردن عکس امام راحل و مقام معظم رهبری ، پایین کشیدن بنر سردار قاسم سلیمانی ،شعار نه غزه نه لبنان ....و از طرفی طرحهای مشکوک اقتصادی دولت در رنجاندن مردم کافیست ما را به این جمع بندی برساند که نوعی ائتلاف میان مدیران نفوذی در ارکان حکومت با بهایی ها ، کمونیستها ،سلطنت طلبها ، حجتیه ای ها ، لیبرالها ، منافقین ، تکفیری های وابسته به سعودیها ،اصلاحطلبان وابسته به آمریکا و اسراییل بوجود آمده و تنها راه برای برون رفت از بحران وادار کردن دولت به انصراف از پیاده کردن سفارشات صندوق بین الملل و تن داده به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبریست والسلام...
  • رضاعلی IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    9 9
    به دست اندرکاران رویترز و سردمداران آمریکا . انگلیس . کانادا. آل سعودو... اعلام مینمایم : اگر امثال آقای سلیمانی نبودند الان زنان ودخترانتان را ازدست میدادید. شماها باید از اتحاد مردم ایران عصبانی شوید و از عصبانیت بمیرید. اینهای که چنین حرکت زشت را مرتکب میشوند ناموس ندارند ویادوست دارند ناموسشان دراختیار داعش قرارگیرد.
  • احسان IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    12 24
    حاج قاسم سردار دلهاست عکس حاج قاسم در قلوب مستضعفین و مظلومین است قلب ملت رو کسی نمیتونه پاره کنه برای سلامتی تنهاترین سردار سردار امنیت ایران صلوات
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    28 7
    مدیران محترم سایت خواهمشند به اصل مسئله بپردازید آن این است که درعرض این حدود چهار دهه کل سیستم نتوانسته کارمدی خود را چابک سازی کند فقط مشل اینجاست دیگر اصلاح طلب اصول گرا و ... مطرح نیست خطر ناکارامدی نظام را تهدید می کند
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      7 6
      خوب این حرف درست. مقصر هم مردم هستند که به همین تفکر تعدیل اقتصادی رای دادند. اما این چه ربطی به حاج قاسم بیچاره دارد؟ او کسی است که دارد کارش را درست انجام می دهد .
  • دون دیگو IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    15 21
    مردم از وضع اقتصادی ناراضیند . اینکه عده ای را اجیر کردند که عکس حاج قاسم را پائین بکشند نشان از دشمنی سیاسی است . دشمنان مطمئن باشند ما از روز اول با رهبر مان عهد بستیم و به عهد خود وفاداریم . جانمان را کف دستمان گذاشتیم از هیج چیز و هیچ کس هم ترسی نداریم . اعتراض حق مردم است حتی خود بسیجیان هم از این وضعی که دولت ناکارامد و اختلاس گر روحانی ناراضیند .بی خود بسیجیان را که خودشان از دل مردم هستند را در مقابل اعتراضات علم نکنید که همچین جیزی نشانه حماقتتان است .
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      4 3
      موافقم.
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    2 2
    اعتراض صلح امیز مردم نسبت به گرانی وبیکاری وفساد به حق است تخریب اموال واهانت جزپسرفت هیچ چیزی عایدکشورنمیکند
  • قصر IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    2 2
    اعتراض صلح امیزمردم به فسادوگرانی وبیکاری به حق است وتخریب اموال واهانت جایی درکشورماندارد.
    • علی ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
      0 0
      خیلی خوسحالم که داعشی وطنی سر ازتخم بیرون آورد و چهره پلیدش رو شد
  • سلام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    5 5
    مالک اشتر علی سردار قاسم سلیمانی را در دلهایمان جا داده ایم تهرانیها از سرنوشت مردم کوفه عبرت بگیرند
  • وحيد FR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    4 4
    ايران دومين كشور ربوي جهان بعد از ارژانتين است !!! بهره پول شيطان است! بهره در ايران ١٠ برابر اروپا ! ننگ بر ان كسانى كه پرچم مقدس ايران زمين را آتش زدند ! انان سرباز دشمنان ايران بودند.
  • ناشناس IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    4 11
    ما همه ایرانی هستیم. این ها کار یک ایرانی نیست
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    4 4
    اصلاح طلب‌ها فقط به منافعشون فکر میکنند نه به من کارگر! گفتند برجام رو امضاء کنیم همه چیز حل میشه مردم از خیلی ارزشهاشون کوتاه امدند چی شد غربیها دارن به ریش هر چی مخالف انقلابه میخندند. اماده ایم فدایی ولایت و ارزشهامون بشیم ما امام حسین رو داریم یعنی با تمام قوا می بایست مواظب سکه های یزید باشیم که شمر و خولی و عمر عاصها به وجود می‌آیند و بی تفاوت نباشیم که سلیمان سورد خزایی ها و افسوس ها و کربلا ها به وجود نیاد . یا مهدی ادرکنی
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    4 3
    لطف خدا و امثال حاج قاسمها نبودند الان داعش همتون رو جارو کرده بود اختیار همه چیزتون رو در اختیار داشت الان این سردارها جونشون رو گذاشتند که در امانیم
  • محمد بیکی IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    4 4
    گیرم 2بار عکس این سردار پر افتخار ومخلص را پاره کردی آیا چیزی به غیرت تو اضافه شد؟خوشبختانه دشمنان دین از حمقا هستند .صلابت مردم را پاره کردن 2عکس نمی شکند .گویا حماسه 9دی این ملت را نمیخواهند ببینند .ملت ما دین ورهبری ومردم را رها نمیکند ویکسری عوامل ال یهودی را بگیرند.
  • سلیمانی دوستان جهان IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    7 5
    سردار فقط حاج قاسم. خار تو چشم دشمنای داخل و خارج فقط حاج قاسم. حاج قاسم سردار قهرمان ایران دوستت داریییییییییییییییییییییییییییییییییییم.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    7 6
    چه وقت این کینه تمام خواهد شد؟ چرا متوجه وضع بغرنج کشور نیستید...یا رسول الله خودت ما جماعت غافل و کینه جو را یاری کن!!!
    • ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      0 0
      جماعت کینه جو ما نیستیم اصولا این افراد عنود اعتقادی به وطن و دین پدری خودشان هم ندارند برای همین هم زود رسوا میشوند
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    5 13
    حاج قاسم دلاور همشونوببخش
  • شهروندچالوسی IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    7 3
    بخش زیادی از دلسردی های مردم از دستگاه قضاء می باشد خواهشی که بعنوان یک شهروند عادی از ایت الله لاریجانی دارم یه سری به دادگاه شهرستان چالوس بزند و اگر روزی هم قرار شد در این دادگاه حضور یابند حتما از قبل اطلاع رسانی شود
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    11 20
    از امروز شعار ما در مقابل فتنه گران زنده باد خلخالی هیچ چیزی بیش از این این آنها را نمی سوزاند.
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
      4 3
      گل گفتی باید این شعار را ترندکنیم..
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    1 0
    رهبرا دوستت داریم
  • علی اکبر IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    1 2
    لعنت به دروغ بزرگ اصلاحات و اعتدال سردار در قلب همه حلال زاده ها جا داره خداوندا بر توفیقات و عزتشون بیفزا
  • من ایرانی ام IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    0 0
    چشم دشمنان کور به کوری چشمشان این حرکات کور باعث همبستگی ملت ما درهر زمان شده است خدا نگهدار اسلام وایران عزیز است این حرکات مردم را آگاهتر می کند نیاز به این حوادث می باشد در هرزمان لازم است تا چهره ی انقلاب زیباتر ومردم جهان بااسلام وایران آشناتر شوندوآمریکای لجن منزوی تر شود ما این حوادث رافال نیک می گیریم برای ما فرصت است نه تهدید آمریکای کثیف تراز هر چیز هیچ غلطی نمی توانی بکنی
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    6 2
    فقط می‌دونم حساب حاج قاسم از بقیه ی دولتی ها جداست. کسی که بنر ایشون رو کشید پایین. خنجر در قلب من زد. اما افسوس که بغبعضیا نفهم اند
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    2 0
    مرگ بر بانک
  • عباس IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    3 4
    اینا فقط حالت دست دشمنان ما هستند که عکس مالک اشتر مارا پاره می کنند و نمی دانند دشمن چه قدر از سردار ایرانی می ترسد که برای رسیدن به اهداف خود دست به هرکاری می زند
  • رضا IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    2 2
    وقتیکه دولتمردان گوش شنوا ندارند تکلیف چیست شما بفرمایید ما همان کار راانجام دهیم
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
      1 0
      بروید خیابان را آتش بزنید!!! لابد مشکلتان حل می شود!! چشمت کور می خواستی به کنسرت رای ندهی.
  • احسان IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    6 0
    یاالهی خودت نصیرمان باش تابصیرت پیداکنیم
  • US ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    0 0
    شهید زنده
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    1 0
    به نظر من شما که دارید برعلیه دولت منتخب مردم صحبت میکنید هم دشمن سردار عزیز حاج قاسمید هم دشمن ملت چرا که وحدت را به هم میزنید وشما این را هم بدانید وقتی از ادب خارج میشوید و فحش میدهید حرفاتون ارزش شنیدن ندارد
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    1 0
    اين حركات ابلهانه ء دشمنان مبني بر پايين كشيدن بنر سردار اسلام ناب محمدي ص در جهان ، نشان از وحشت دشمنان از سردار سليمانيست كه عامل اصلي حفظ يكپارچگي عراق و سوريه هستند نقشهء امريكا وصهيونيسم مبني تجزيهء اين دو كشور را نقش بر اب كرد اون انيميشن ساخت محمد بن سلمان هم كه به راحتي به ايران حمله ميكند وتا ميدان ازادي هم مي ايد و مهمترين بخش اين انيميشن دستگيري سردار قاسم سليماني كه تمام همت ال سعود است به سهولت انجام مي پذيرد ! و كار تمام، بدون شليك حتي يك گلوله از طرف ايران وتسليم خيلي سادهء سردار سليماني ! در واقع نشان از ترس و وحشت استكبار از سردار سليماني است ! گيريم كه اين مزدوران أجانب بنر سردار عزيز سليماني را پايين كشيدند با قلب مردم ايران چه ميكنند ؟ عكس و عشق سليماني در قلب احاد ملت ايران و جهان اسلام ناب محمدي جاي گرفته !.
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    1 0
    جانم فدای رهبر و حاج قاسم سلیمانی درود خداوند نثار جانشان انشالله که همیشه سایه بزرگشان بالای سر ملت بزرگ ایران باشد مرگ بر فتنه گران ننگ بر آشوب گران
  • محمد AE ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    1 0
    ان کسی که تصویر حاج قاسم عزیزمارا پایین کشیدواقعا احمق بود وایرانی نبود خاک برسر احمقش چون حاج قاسم عشق مردم است وهمه دنیا دوستش دارد خداوند نگهش بدارد سردار شرمنده
  • محمد AE ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    1 0
    ان کسی که تصویر حاج قاسم عزیزمارا پایین کشیدواقعا احمق بود وایرانی نبود خاک برسر احمقش چون حاج قاسم عشق مردم است وهمه دنیا دوستش دارد خداوند نگهش بدارد سردار شرمنده
  • هادی US ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    1 0
    سردار الگوی تمام ما ایرانیهاست. تا زمانی که آقا بالاسرمان باشد مشکلات ما حل خواهد شد. جانم فدای سردار سلیمانی ورهبر عزیزم
  • ایرانی اصیل IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    0 0
    مقصرحکومت است منافقین درشیرازخدایی میکننددرادارات نفوذ دارندباغهای رابرای هماهنگی جلسات انهاباوهابیون ال سعودجلسه مخفیانه برقراراست اطلاعات شیراز باید محکم شودمدارس شیرازمدیران شیرازی افتضاح است شیرازکنترل نمیشود مقر منافقین وبستگانشان شده است مسولین شیرازی بیحالندوافتخاربه تنبلی میکنند متاسفانه ابروی ماهم رفته که شیراز یهامردنی هستندالحق حیف نون
  • ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    0 1
    این سیل منفی ها راردیابی کنید ببینید از کجا سرویس دهی میشود؟
  • علي IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    1 0
    خوب اگر واقعا دشمن خيال ميكنه مردم حاج قاسم را دوست ندارند و پشتيباني نميكنند چرا همين امروز نمياد حمله كنه و ايران را نجات بده؟ چرا اونور دنيا تمرگيده و زير پتو قايم شده؟
  • NL ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    1 0
    جانم فدای رهبر حاج قاسم سلیمانی بزرگ مرد تاریخ درود خداوند بر تو باد لعنت خدا بر دشمنانتان
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    1 0
    جانم بفدای حاج قاسم و یارانش .غلط میکنن شورشیای عوضی کور خوندن هیچ غلطی نمیتونن بکنن
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    0 0
    سلام
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    0 0
    چاپ لوسی دردی رو از نیاز مندان دوا نمی کند دل باید برای کسانی آتیش بگیرد که به اندازه سیر کردن شکمشان ندارند ولی بعضی ها هزاران میلیارد سرمایه این ملت فقیر و میدوزند با نهایت بی شرفی واقعا شما نمیدونید چه جوری این دزدی ها میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس