کد خبر 815398
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
روزبه چشمی

مدافع میانی تیم فوتبال استقلال با گرفتن ۶ کارت زرد از داوران پرکارت ترین و یا به قولی بداخلاق ترین بازیکن این تیم تا پایان هفته هفدهم است.

به گزارش مشرق، با گذشت ۱۷ هفته از رقابت‌های لیگ برتر کشور، تیم فوتبال استقلال با ۲۶ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد. آبی پوشان در ۱۷ باری که در این فصل به میدان رفته اند تاکنون ۲۸ بار از داوران کارت زرد گرفته‌اند و هیچ یک از بازیکنان این تیم در این فصل با کارت قرمز داوران مواجه نشده است.

روزبه چشمی با گرفتن ۶ اخطار بیشترین سهم را در بین بازیکنان استقلال از این بابت دارد و با ۶ کارت زرد می‌توان او را بد اخلاق ترین بازیکن این فصل آبی پوشان تا به اینجای کار دانست. چشمی تنها بازیکن استقلال است که تاکنون دو بازی این تیم را به دلیل محرومیت از دست داده است که دومین محرومیت او به هفته هجدهم و بازی پیش روی این تیم مقابل تیم تراکتورسازی باز می‌گردد.

بعد از چشمی هم می‌توان از میلاد زکی پور، باقری و جباروف هر یک با ۳ کارت زرد بعنوان پرکارت ترین بازیکنان استقلال نام برد. بازیکنانی مثل شجاعیان، سید حسین حسینی و فرشید اسماعیلی هم هر یک با دریافت دو کارت زرد در رده بعدی قرار دارند.

آبی‌ها مقابل صنعت نفت، گسترش فولاد، پیکان و سپاهان هیچ کارتی از داوران نگرفتند تا این بازی ها کم کارت ترین بازی‌های این تیم باشد و در مقابل در هفته دهم مقابل پرسپولیس با دریافت ۷ کارت زرد روز پر کارتی را پشت سر گذاشتند. در آن بازی نفراتی مثل روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

در مورد این چشمی ذکر این نکته هم خالی از لطف نمی باشد که وی با ۲ گل زده (مقابل ذوب آهن و استقلال خوزستان) بعد از جباروف و محسن کریمی و در کنار جابر انصاری دومین گلزن برتر این تیم تا این هفته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس