کد خبر 815380
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
اغتشاش

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران آخرین جزئیات خسارات وارده توسط اغتشاشگران به اموال عمومی و مردم و تعداد بازداشت‌شدگان در تهران را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، علی‌اصغر ناصربخت درباره اقدامات برخی اغتشاشگران در روز شنبه در تهران اظهار کرد: روز گذشته تعداد اندکی از افراد ناآگاه و جاهل که شعارهای غیرمعیشتی نیز زمزمه می‌کردند در طول مسیر خیابان انقلاب تهران اقدام به حرکات ناشایست و تخریب اموال عمومی مردم کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله نیروی انتظامی برای تأمین آسایش شهروندان وارد صحنه شد و برخی از عوامل جاهل و ناآگاه در این جریان متفرق و تعدادی نیز بازداشت شدند.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران تصریح کرد: تعداد اندکی از افرادی که دیروز در آسایش مردم اختلال ایجاد کرده بودند به‌سرعت بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

ناصربخت با اشاره به آسیبهای وارده از سوی افراد جاهل به اموال عمومی خاطرنشان کرد: آسیبهای وارده به اموال عمومی اندک بوده اما همین مقدار آسیب نیز از اموال مردم زحمتکش بوده است.

وی افزود: شکسته شدن شیشه‌های دو دستگاه اتوبوس، آتش زدن 38 سطل زباله، وارد آوردن خسارت به خودروهای شهروندان، سنگ‌پراکنی به مردم و عوامل نیروی انتظامی، زدن خسارت به خودروهای ناجا، آسیب زدن به ایستگاههای اتوبوس، آتش زدن و تخریب دو اصله درخت، شکسته شدن شیشه‌های دو بانک و ... برخی از خسارتهای محدود عوامل جاهل و ناآگاه بود.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران با بیان اینکه این افراد از شهروندان زحمتکش و مردم جدا محسوب می‌شوند، گفت: این معدود افراد فاقد فرهنگ و نادان بدون توجه به مردم به سنگ‌پراکنی و توهین به اموال مردم مبادرت کردند که برخورد مناسبی با آنها صورت گرفت و تعداد معدودی نیز دستگیر شدند.

ناصربخت یادآور شد: خوشبختانه مصدوم و مجروحی در این حوادث دیروز تهران نداشتیم و امیدواریم مردم نسبت به این افراد بدون فرهنگ و آسیب‌رسان آگاه باشند.

وی اظهار کرد: تهران روز گذشته در آسایش و ایمنی کامل بود و رفتارهای از این دست که به آن اشاره شد، به‌سرعت کنترل شد که امیدواریم شاهد چنین وقایعی در پایتخت نباشیم.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران تأکید کرد: صحبتهای افرادی که دیروز آسایش شهروندان را برهم زدند، به‌هیچ عنوان معیشتی نبود.

ناصربخت تصریح کرد: تمامی تدابیر لازم برای برخورد با چنین عواملی اندیشیده شده و در صورتی که افرادی بخواهند دوباره مخل آسایش و ایمنی شهروندان شوند با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • FR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    1 1
    عالی بود عالی ییییییییییییییییییییییییییی
  • قریشی IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    9 2
    این عوامل جاهل رو ببرند اردوگاههای اجباری کار هر کدام بر اساس میزان محکومیت چند سال به نفع بیت المال وادار به کار کنند تا آدم بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس