کد خبر 815332
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
ربیع خواه

هافبک پرسپولیس مدعی است روزهای سختی که در این تیم گذرانده، او را قوی‌تر کرده است.

به گزارش مشرق، یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان پرسپولیس بدون شک محسن ربیع‌خواه است، بازیکنی که برانکو علاقه زیادی به او دارد و این بازیکن را یکی از تأثیرگذارترین نفرات تیمش می‌داند. شاید نوع بازی ربیع‌خواه به مذاق برخی هواداران پرسپولیس خوش نیاید، اما او به خاطر دوندگی زیادش در میدان به‌عنوان یک بازیکن کارگر در ترکیب پرسپولیس به خوبی به چشم می‌آید. از این بازیکن در مورد مسائل مختلف پیرامون تیم پرسپولیس و همچنین خودش سؤالاتی پرسیدیم که مشروح آن در زیر می‌آید:

در مورد بازی با تراکتورسازی صحبت کنید.
ما خودمان را از قبل برای یک بازی سخت آماده کرده بودیم و می‌دانستیم که این بازی دست‌کمی از دربی ندارد و به اندازه آن نیز حساس است. با توجه به همین مسائل روی این بازی تمرکز کردیم و خوشبختانه موفق شدیم دست پر از میدان بیرون بیاییم. در تمام طول 90 دقیقه بر توپ و میدان کنترل داشتیم و خدا را شکر که به هدف‌مان رسیدیم.

بر خلاف بازی با فولاد مقابل تراکتورسازی شاداب‌تر و بهتر بازی کردید؟
نمی‌توان در همه بازی‌ها خوب بود و برنده شد و حتی تیم‌های رئال و بارسا هم روز بد دارند. ما مقابل فولادی در اهواز مساوی کردیم که خودش یکی از مدعیان قهرمانی است. گرفتن یک امتیاز در اهواز کار هر تیمی نیست و فولاد در زمین خود به کمتر تیمی امتیاز داده است. فکر نمی‌کنم گرفتن یک امتیاز از این بازی برای ما بد بود. البته چون یک بر صفر از حریف جلو بودیم و در دقایق پایانی گل خوردیم این حرف‌ها پیش آمد در غیر این‌صورت اگر در دقایق پایانی گل تساوی را ما می‌زدیم صحبت‌ها خلاف این بود. به‌هرحال تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و همه تلاش می‌کنیم به این روند ادامه داده و به اهداف‌مان برسیم.

 فکر نمی‌کنید خودتان با نتایج خوبی که در این یکی دو ساله کسب کردید توقع را از پرسپولیس بالا بردید؟
بله من با این نظر موافقم. در این سه سال بازیکنان و مربیان پرسپولیس همه تلاش کردیم تا با کسب نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم. تماشاگران ما همیشه دوست دارند تیم‌شان خوب نتیجه بگیرد و همین موضوع کارمان را سخت‌تر می‌کند. همان‌طور که گفتم تلاش‌ ما هم این است که برای رضایت هواداران و رسیدن به اهداف‌مان بازی کنیم.

 در مورد عملکرد خودت صحبت کن. مدت زیادی در پرسپولیس تحت فشار بودی و به نظر می‌آید این شرایط را پشت‌سر گذاشته و با اعتمادبه‌نفس بالا به کارت در ترکیب پرسپولیس ادامه می‌دهی؟
من همیشه تابع سرمربی هستم و هیچ وقت دنبال زیبا بازی کردن نبوده‌ام. اگر او بگوید باید سکونشین یا نیمکت‌نشین باشم، حرفی ندارم و اگر تصمیم بگیرد در میدان باشم تمام سعی خود را خواهم کرد تا آنچه به من محول شده را انجام دهم و بازیکن مؤثری برای تیمم باشم. به‌هرحال پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد از این‌رو بازیکنی هم که در این تیم بازی می‌کند همیشه تحت فشار است. باید با سختی‌ها جنگید و اگر قرار به پاپس کشیدن باشد آدم به هدفش نمی‌رسد. در پرسپولیس روز‌های سختی را سپری کردم، اما روز‌های سخت شاید مرا قوی‌تر کرده باشد.

 استقلال اوج گرفته و این خبر می‌تواند برای پرسپولیس هم خوب باشد، چرا که داشتن رقیب قوی همیشه باعث پیشرفت می‌شود. نظرت در این مورد چیست؟
همه تیم‌هایی که در لیگ هستند برای ما رقیبی قابل احترام به حساب می‌آیند. اکثر تیم‌ها این فصل برای کسب سهمیه و حتی قهرمانی می‌جنگند و استقلال هم اخیراً اوج گرفته و روند روبه رشدی را در پیش گرفته است. ما خیلی به تیم‌های دیگر کاری نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. ما تمرکز خود را روی بازی‌های آینده در لیگ و آسیا گذاشته‌ایم و امیدوارم به اهداف‌مان برسیم.

 حالا که صحبت از لیگ قهرمانان آسیا شد فکر می‌کنی چرا پرسپولیس نتوانست قهرمان آسیا شود و آیا این اتفاق در فصل آینده این رقابت‌ها رخ می‌دهد؟
به نظر من هم اینکه یک تیم ایرانی بعد از سال‌ها توانست به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، خودش ارزش بالایی دارد. این افتخار کمی نبود اما سعی می‌کنیم در دور بعد افتخار بزرگ‌تری کسب کنیم. شما نمی‌توانید بگویید چون قهرمان آسیا نشدیم، پس ناکام بودیم. خیلی هم نباید بلند پرواز بود و باید شرایط را هم در نظر گرفت. ما در این فصل برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تلاش خواهیم کرد و ان‌شاءالله با یک برنامه‌ریزی درست بتوانیم فینالیست شویم.

 در پایان فصل قراردادت با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. آیا در این تیم خواهی ماند؟
در حال حاضر تمام تمرکزم روز بازی‌های آینده پرسپولیس است. در مورد رفتن یا ماندن در زمان خودش تصمیم خواهم گرفت. ضمن اینکه باید بگویم پرسپولیس تیم بزرگی است و هر بازیکنی آرزو دارد روزی پیراهن این تیم را بر تن کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس