کد خبر 814936
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
حسن یزدانی و محمد طلایی

سرمربی تیم ملی کشتی ازاد بزرگسالان ایران با بیان اینکه نمی‌داند شورای فنی چه تصمیمی در قبال کادر فنی اتخاذ می کند گفت: باید ببینم چه شرایطی برای ادامه همکاری پیش می‌آید.

به گزارش مشرق، محمد طلایی درباره تعیین تکلیف کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران و اینکه آیا از وضعیت خود اطلاعی دارد یا خیر اظهار کرد: باید پیشنهاد شود تا ببینیم چه می‌شود. من از روز اول اعلام آمادگی کردم که در کنار خادم به کشتی کمک می‌کنم. دو ست دارم بتوانم تجربیاتم را در اختیار کشتی‌گیران بگذارم و همچنان به کشتی کمک کنم. همه شاهد بوده اند که همه جوره ایستادم و هر چه که گفتند را قبول کردم.گفتند جوانان بیا گفتم چشم. گفتند بزرگسالان گفتم چشم. گفتند نیا هم اطاعت کردم چرا که هدفم کمک به کشتی بوده است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که ایا شرط خاصی برای ادامه همکاری دارد یا خیر گفت:شرط خاصی ندارم. همیشه در شرایطم اخلاق‌گرایی و عدالت را رعایت کرده‌ام. خدا را شکر همیشه عدالت بوده هر چند ممکن است اشتباهاتی رخ داده اما با قصد و غرض نبوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرمربیگری رده جوانان یا مربیگری بزرگسالان را در صورت پیشنهاد قبول می‌کند یا خیر خاطرنشان کرد:ب اید شرایط را ببینم و با رسول خادم جلسه داشته باشم. مهم اینست که کشتی موفق شود. فعلا هیچ چیز نمی‌توانم بگویم چون واقعا نمی‌دانم چه تصمیماتی قرار است گرفته شود. یکی از افتخارات من این است که همراه خادم بوده‌ام و همیشه خواسته‌ام به او و کشتی کمک کنم. او نیز در این چند سال به من احترام گذاشته و همکاری خوب و دوستانه‌ای با یکدیگر داشته‌ایم.

طلایی در پاسخ به این سوال که اگر سرمربی تیم ملی باقی بماند در کادر فنی خود تغییراتی ایجاد خواهد کرد یا خیر گفت: فکر نمی‌کنم کادر قبلی کادر بدی بوده باشد.شاید کم تجربگی یا سوءتعبیر وجود داشته اما هیچگاه قصدشان این نبوده که کم‌کاری یا خیانت کنند. البته یک وقت ممکن است کادری خوب باشد اما با هم هماهنگ نشوند.یک زمانی هم کانتونا بهترین بازیکن جهان بود اما زمانی آمد که سرمربی‌شان اعلام کرد اگر او در تیم باشد به هماهنگی تیم ضربه می‌زند بنابراین ممکن است کادر فنی از بهترین‌ها باشند اما نتوانند با یکدیگر هماهنگ شوند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس