کد خبر 814296
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
تصادف

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک پراید، راننده پراید جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در جاده قدیم کرج درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 6:47 صبح امروز حادثه تصادف در جاده قدیم کرج، کیلومتر 14، داخل شهرک دانش به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس بدون مسافر به شدت با یک دستگاه پراید که فقط راننده داخل آن بود، از مقابل با هم برخورد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: زمانیکه آتش‌نشانان به محل رسیدند راننده اتوبوس از خودرو خارج شده اما راننده سی ساله پراید داخل اتاقک ویران شده خودرو محبوس بود.

ملکی افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودروی پراید را برش داده و راننده را از داخل خودرو خارج کردند که پس از معاینات لازم مشخص شد وی بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در نهایت خودروها به محل امنی منتقل، محل حادثه برای بررسی علت به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد و عملیات در ساعت 7:15 به پایان رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
    6 0
    زنده بااااد پراااااااااااید دیگه داعش نیاز نیست!!!!!!!! اینجا خودمون دو تا گروه تروریستی داریم!!!!!!
    • یک راننده تازه کار IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
      7 1
      من کیفیت ماشین های داخلی را اصلا" قبول ندارم درست ،ولی قبل از باید این نکته را مد نظر قرار بدیم که خیلی از راننده های ما اصلا"قوانین راهنمایی و رانندگی را بلد نیستند یا نمی خوان قانون مدار باشن. من تو جاده نمی دونم مراقب رانندگی خودم باشم یا مواظب باشم تو جاده ای که محدودیت سرعت 95 داره با سرعت 120و130 به من نزنن،یا از من سبقت نگیرن ،چون اکثر مواقع من با سرعت مطمئنه رانندگی می کنم،تازه مسخره ام می کنن. راستی چند درصد از تصادفات ما به علت نقص فنی ماشینای بی کیفیتمونه، من از روزی می ترسم ماشینای با کیفیت و با استاندارد بالا و سرعت زیاد دست این راننده های قانون گریز بدن اونوقت÷ تو جاده با هم دوئل بزارن که کی طرف مقابلو میکشه!!!!
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
    8 0
    حماسه ای دیگر از قوطی سازان وطنی.یواش یواش دارم مطمئن می شم که خودروسازان برای ادامه روند کاهش جمعیت و یا همون تنظیم خانواده سابق، دارن این ماشین ها رو همچنان تولید می کنند.
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
    2 0
    ای بابا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس