کد خبر 813920
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
زلزله

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت:‌ در پی زلزله ۴.۲ ریشتری شب گذشته ۴ نفر مصدوم شدند که به بیمارستان منتقل شده و مشکل خاصی ندارند. تعدادی نیز جراحت کمی داشته‌اند که به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

به گزارش مشرق، بهنام سعیدی در رابطه با آخرین وضعیت زلزله شب گذشته ملارد، گفت: از مردم می‌خواهیم که به شایعات توجهی نکنند چرا که اکنون بازار شایعات در سایت و فضاهای مجازی زیاد است و خروجی آن چیزی می‌شود که باعث تشویش اذهان عمومی خواهد شد.

وی توصیه کرد: مردم تمام اطلاعات و آمار مربوط به زلزله را از مراجع رسمی و ذیصلاح، صدا و سیما و خبرگزاری‌های رسمی جویا شوند و خونسردی و آرامش خود را حفظ کنند چرا که در چنین مواقعی بسیار اهمیت دارد.

سعیدی گفت: مردم در کنار نکات ایمنی و احتیاط باید آرامش خود را حفظ کنند و از مردم می‌خواهیم قبل از وقوع حوادث چنین مواردی را در محل سکونت خود رعایت کنند و در چنین مواقعی در کنار شیشه و پنجره نخوابند اگر کمد دارند بر روی دیوار نصب شود، از محکم بودن برخی وسایل مانند لوستر یا تلویزیون که امکان افتادن دارد مطمئن شوند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت:‌ مردم باید در مواقع بحرانی شرایطی را فراهم کنند که کمک نیروهای امدادی و درمانی تسهیل یابد و بتوانند این نیروها خود را به منطقه برسانند در حالی که می‌بینیم هنوز اتفاق جدی نیفتاده و مسئولان هم می‌گویند که مشکل سوخت نداریم اما باز هم شب گذشته شاهد شلوغی پمپ‌ بنزین‌ها بوده‌ایم در حالی که تأکید می‌کنم سوخت به اندازه کافی هست باید مسیر را باز کنند و این رعایت شرایط مختص مخاطرات طبیعی نیست.

سعیدی افزود: در پی زلزله ۴.۲ ریشتری شب گذشته ۴ نفر مصدوم شدند که به بیمارستان منتقل شده و مشکل خاصی ندارند. تعدادی نیز جراحت کمی داشته‌اند که به صورت سرپایی درمان شده‌اند و اگر تلفاتی باشد مرجع قانونی و رسمی آن پزشک قانونی و اورژانس است که هنوز خبر موثقی را اعلام نکرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس