کد خبر 813727
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
سیدمهدی هاشمی

کمیته ملی المپیک اعلام کرد تنها ثبت‌نام نامزد انتخاباتی امروز رباب شهریان بوده است.

به گزارش مشرق، مهمترین خبر امروز مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک ثبت‌نام مهدی هاشمی رئیس سابق فدراسیون تیراندازی بود. خبری که روز خروجی سایت کمیته ملی المپیک و کانال این کمیته قرار نگرفت. کمیته ملی المپیک اعلام کرد هاشمی هیچ ثبت‌نامی امروز انجام نداده است. رباب شهریان تنها نامزد ثبت‌نامی امروز بود.

کمیته ملی المپیک که در انتخابات جدید فدراسیون تیراندازی نماینده‌‌ای نفرستاده بود تا به این صورت نشان دهد با تصمیم وزارت ورزش مبنی بر برکناری هاشمی مخالف است، در پاسخ نامه اولیه فدراسیون جهانی تیراندازی درباره رئیس فدراسیون ایران نام هاشمی را ذکر کرده بود.

البته اینجا پایان ماجرا نبود و حضور مهدی هاشمی در انتخابات کمیته ملی المپیک که از نظر قوانین داخلی عضو مجمع نیست چرا که ریاست فدراسیون را برعهده ندارد و علی دادگر رئیس فدراسیون ایران است موضوعی که مورد تایید سایت فدراسیون جهانی هم نیست و آنها همچنان هاشمی را به عنوان رئیس می‌شناسند.

فدراسیون جهانی در نامه‌ای که بعد از برگزاری مسابقات سلاح‌های بادی آسیا و کسب 2 سهمیه المپیک به کمیته ملی المپیک فرستاده خواهان تعیین تکلیف در این باره شده است این در حالی است که کمیته ملی المپیک هنوز پاسخی به این نامه نداده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس