مرفاوی

سرمربی سابق تیم استقلال توضیحاتی را در خصوص دریافت مطالبات خود ارائه کرد.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی درخصوص دریافت مطالبات خود از باشگاه استقلال که با کش و قوس‌های فراوان صورت گرفت، گفت: من مطالباتم را گرفتم و پرونده هم شب گذشته بسته شد. می‌دانستم که به مطالباتم می‌رسم ولی یکسری آقایان تند رفتند که آنها را نمی‌بخشم.

وی در پاسخ به این سوال که منظورش به چه کسانی است، گفت: همان‌هایی که به من انگ وطن‌ فروشی زدند! آقایان خودشان قائله را درست کردند در حالی که من اصلا از استقلال شکایت نکرده بودم. من فقط نامه‌هایی را که به فدراسیون فرستاده بودم در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا گذاشتم و آنها همه چیز را پیگیری کردند. من که می‌دانستم استقلال به خاطر 130 میلیون حذف نمی‌شود اما ای کاش آقایان من را مقابل مردم قرار نمی‌دادند. 

سرمربی سابق استقلال تاکید کرد: من آدمی نبودم که اجازه بدهم استقلال از آسیا حذف شود و اگر اینگونه بود در این 6 سال حکم کسر 6 امتیاز را به اجرا می‌گذاشتم. همه شاهد هستند که به احترام هواداران سکوت می‌کردم و حرف نمی‌زدم و دوست داشتم که از طریق تعامل با مدیران همه چیز پیش برود اما آقایان به حرف من گوش نمی‌کردند. 

مرفاوی تاکید کرد: از خیلی اتفاقات ناراحتم چون آقایان مرتب مصاحبه می‌کنند و می‌گویند کاش مرفاوی به خودی‌ها مشکلش را می‌گفت، هفت سال به خودی‌ها حرفم را زدم هیچ کس توجه نکرد، دو هفته به خارجی‌ها گفتم کارم را راه انداختند. آقایان بدانند من به هم دین و مذهب خود رو انداختم تا حق زن و بچه‌ام را بگیرم ولی کسی به حرف من گوش نمی‌کرد، آیا راه چاره‌ای وجود داشت؟ فقط من به این آقایان می‌گویم که اینقدر از هوادار سوء استفاده نکنند و بازیکنانی را که از این باشگاه طلب دارند را مقابل مردم قرار ندهند. برای آن عده که با استفاده از هوادار سوء استفاده می‌کنند متاسفم و انصافا باید بگویم درمورد دریافت مطالباتم بعد از هفت سال مظلوم واقع شدم. نه اینکه حالا به خاطر اینکه پولم را گرفتم این حرف‌ها را بزنم اما لطفا کسانی که برای تیم زحمت کشیدند را مقابل مردم قرار ندهید و به جای این کارها حقشان را پرداخت کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس