کد خبر 813585
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
ترامپ

جمهوریخواهان آمریکا به دونالد ترامپ هشدار داده‌اند در صورتی که بخواهد مسیر فعلی را در دوره ریاست جمهوری اش ادامه دهد، برای انتخابات ۲۰۲۰ با رقابت‌های درون حزبی روبرو خواهد شد.

به گزارش مشرق، جف فلیک سناتور جمهوریخواه و از منتقدان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه ای بی سی تاکید کرد: اگر ترامپ به دنبال دور دوم ریاست جمهوری در سال 2020 باشد، احتمالا با رقابت های درون حزبی مواجه خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: من بر این باورم که اگر رئیس جمهور بخواهد در رقابت های انتخاباتی 2020 شرکت کند، اگر به مسیری که فعلا در آن قرار دارد، ادامه دهد، این مساله موجب خواهد شد تا بسیاری از رای دهندگان را از دست خواهد داد و آنها به دنبال انتخاب فرد دیگری خواهند بود.

سناتور جمهوریخواه هشدار داد: شاید ترامپ برای رقابت های مقدماتی 2020 از سوی حزب جمهوریخواه دعوت شود تا در نهایت نامزد اصلی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری معرفی شود.

فلیک از جمله معدود سناتورهای جمهوریخواه است که علنا از سیاست های ترامپ انتقاد کرده است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا قصدی برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 دارد، گفت: من احتمال چیزی را رد نمی کنم ولی این مساله فعلا جایی در برنامه های من ندارد.

چارلی دنت از جمهوریخواهان ارشد میانه رو در مجلس نمایندگان آمریکا نیز در سخنانی وفاداری کورکورانه این حزب نسبت به ترامپ را به شدت محکوم کرد و گفت: مساله، وفاداری به این مرد است. به رئیس جمهور. برای برخی ها، وفاداری کافی نیست. شما باید از این مساله ناراحت و خشمگین باشید.

وی افزود: من به طرفداران و حامیان گفته ام، اگر من خودم را به خاطر آنها آتش بزنم، آنها باز هم شکایت می کنند که دمای شعله های آتش کافی نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس