کد خبر 813241
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
صمد مرفاوی

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال مدعی شد، مسئولان این باشگاه طلب او را پرداخت نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، در حالی که برخی رسانه‌ها از پرداخت طلب صمد مرفاوی توسط باشگاه استقلال خبر داده‌اند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و باشگاه استقلال طلب 130 میلیونی مرفاوی را پرداخت نکرده است. صمد مرفاوی در گفت‌وگو با تسنیم با تأیید این خبر گفت: من تعجب می‌کنم که برخی اعلام کرده‌‌اند باشگاه استقلال طلب مرا داده است. تا به امروز من هیچ پولی بابت طلب 130 میلیونی‌ام از باشگاه استقلال دریافت نکرده‌ام و این خبر حقیقت ندارد!

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه تأکید کرد: من نمی‌دانم چرا باشگاه استقلال این‌قدر بحث طلبم را که زیاد هم نیست، بزرگ کرده است و بحث حذف از آسیا را مطرح کرده‌اند. آنها با این کار می‌خواهند مرا مقابل هواداران استقلال قرار دهند. طلب من پول زیادی نیست که این‌قدر می‌خواهند این موضوع را بزرگ جلوه دهند. استقلالی‌ها این همه طلب میلیاردی را داده‌اند، ولی هنوز طلب مرا پرداخت نکرده‌اند. نمی‌دانم چرا این موضوع را این‌قدر کش می‌دهند!

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود استقلال به خاطر طلب او در خطر حذف از آسیا قرار دارد، اظهار داشت: من فقط بحث طلبم از استقلال را به AFC اطلاع دادم و اگر هر اتفاقی برای استقلال بیفتند مدیران باشگاه مقصر هستند. من حقم را می‌خواهم و چیز اضافه‌ای از استقلال نمی‌خواهم. هفت سال است که این ماجرا ادامه دارد، ولی مدیران این باشگاه هیچ توجهی به طلب من و دیگران نکرده‌اند! حالا هم بهتر است موضوع خطر حذف از آسیا را به گردن من نیندازند. اگر هم اتفاقی رخ دهد من به هیچ عنوان مقصر نیستم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس