کد خبر 813070
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
سوریه

رزمندگان واحد رزمی ـ مهندسی مقاومت اسلامی نُجَباء طی روزهای اخیر در حال پاکسازی مسیر منتهی به ایستگاه‌های حرارتی و پمپاژ گاز در شمال استان صلاح‌الدین عراق هستند.

به گزارش مشرق، رزمندگان واحد رزمی ـ مهندسی مقاومت اسلامی نُجَباء طی روزهای اخیر در حال پاکسازی مسیر منتهی به ایستگاه‌های حرارتی و پمپاژ گاز در شمال استان صلاح‌الدین عراق هستند.

بر اساس این گزارش، علیرغم نابودی حکومت داعش در خاک عراق، رزمندگان مقاومت همچنان در مرحله پاکسازی آثار شرارت این شبکه تروریستی قرار دارند.

تروریست‌های تکفیری پس از آنکه مواضع تحت سیطره خود را رها کرده و گریخته‌اند؛ یا ویرانه از خود بر جای گذاشته و یا آن مکان را با تله‌های انفجاری بی‌شمار به قتلگاه بدل ساخته‌اند.

ازجمله این مناطق، جای جای استان صلاح الدین عراق است که رزمندگان واحد رزمی ـ مهندسی مقاومت اسلامی نُجَباء طی روزهای اخیر در حال پاکسازی مسیر منتهی به ایستگاه‌های حرارتی و پمپاژ گاز در بیجی واقع در شمال این استان هستند.

عناصر داعش در این مسیر، انواع بمب‌های کنار جاده‌ای، بشکه‌های انفجاری و مین‌های دست‌ساز از خود به یادگار گذاشته‌اند که به همت رزمندگان نُجَباء درحال پاکسازی کامل است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    1 0
    هیچ وقت باور نمی کنم عراق به طور کامل پاکسازی شده باشه
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    1 0
    هنوزم کامل پاکسازی نکردند ، تاسف باره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس