کد خبر 812997
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۶

به گزارش مشرق، مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:

من نمی دانم این خبر صحیح است که شهردار تهران در ساعات و روزهای نخستین پس از زلزله در کیش بوده است یا خیر. اما اگر مختصر احتمالی بتوان داد که این خبر صحیح باشد، استعفا فوری ترین و کوچکترین کاری است که نجفی باید بکند. مطابق قانون شهردار تهران در زمان وقوع بلایایی مانند زلزله، "مسئول شهر تهران" است. شهردار تهران کیش یا هر کجای دیگر که بوده، مردم تهران در مهم ترین ساعاتی که به حضور او نیاز داشتند، حتی یک تصویر از وی ندیدند. این لزوما عیب نیست که شهردار در لحظه زلزله در تهران نباشد، ولی این گناهی نابخشودنی خواهد بود اگر ظرف چند ساعت خود را به تهران نرسانده باشد. شورای شهر تهران، اگر برای موکلان خویش مختصر اهمیتی قائل است باید هر چه زودتر این مسئله را کاملا شفاف کند. قاعدتا کار سختی نیست. یک استعلام از هواپیمایی لازم است. نتیجه استعلام را منتشر کنند، همه خواهند پذیرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IT ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    7 0
    رئیس جمهورش بعد چند روز و با صحبت های رهبری به بررسی وضعیت حادثه دیدگان (مثل زلزله و ...) و ریزگردها و با اکراه زیاد رفت، وزرا هم بدتر؛ ایشون که شهرداری بیش نیست
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    1 0
    استعفا کج سلیقگی است . استیضاح کنید
  • ناشناس IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    3 0
    دکتر قالیباف با کوله باری از تجربه چرا باید ازشهرداری کنار برود؛ رفتن او آنقدر تبعات داشته که مردم به صراحت می گویند دکتر رفته ای تازه قدر تو را می دانیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس