کد خبر 812688
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
ادیداس

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال اقدامات صورت گرفته در خصوص لباس‌های تیم ملی در جام جهانی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، صفی‌اله فغانپور، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص قرارداد این فدراسیون با شرکت آدیداس اظهار داشت: قرارداد ما با شرکت آدیداس تکمیل شد و تیم ملی همچنان لباس‌های آدیداس را می‌پوشد. نوع طراحی لباس‌های نیز پس از اینکه نمونه‌ها را دیدیم و کادرفنی نیز آن را تأیید کرد، مشخص شده و لباس‌ها در حال تولید است.

یکی از نگرانی‌های اخیر در خصوص پیراهن تیم ملی فوتبال حذف یوزپلنگ ایرانی بود که در حال حاضر نیز فروشگاه‌های آدیداس پیراهن‌هایی بدون یوزپلنگ را به مشتریان می‌دهند. فغانپور در این خصوص گفت: یوزپلنگ روی طراحی‌های جدید خواهد بود و این جزو موارد قرارداد ما با آدیداس است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فدراسیون قرار است از آدیداس لباس بخرد یا این قرارداد اسپانسری خواهد بود، تصریح کرد: بله، ما لباس‌ها را خریداری خواهیم کرد و قرارداد اسپانسری نیست. قرارداد ما هم با تخفیف خیلی خوب است که به مدت یک سال بسته شده و تا پایان جام جهانی اعتبار داریم. با این قرارداد می‌توانیم لباس‌ها را با قیمت خوب خریداری کنیم. برای اسپانسری آدیداس یک سری تعهدات از ما می‌خواست که قابل اجرا نبود، چون ما اسپانسر داریم و قرارداد اسپانسری برای فدراسیون تعهداتی ایجاد می‌کرد که شرایط را سخت می‌کرد.

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که تعهداتی که آدیداس می‌خواست مربوط به تبلیغات محیطی بوده و چرا چنین چیزی مورد قبول فدراسیون نبود، گفت: چون ما برای تبلیغات محیطی تا جام جهانی قرارداد داریم و این قرارداد در کار تبلیغاتی تیم ملی تداخل ایجاد می‌کرد. اکنون قراردادمان با آدیداس طوری است که می‌توانیم با همان اسپانسرهایی که داریم ادامه بدهیم و اگر بشود، اسپانسر جدید هم بگیریم که این به نفع‌مان است.

فغانپور در پاسخ به این سؤال که قیمت خرید لباس‌ها از آدیداس چقدر است و آیا برای خرید سقفی تعیین شده یا نه، اظهار داشت: ما هر چقدر لباس بخواهیم، می‌توانیم خریداری کنیم. در خصوص قیمت‌ها نیز توافق شده لباس‌ها با تخفیف بیش از 70 درصد به فدراسیون فوتبال ایران داده شود. این تخفیف روی خرده‌فروشی آدیداس است و قیمت عمده نیست.

وی همچنین یادآور شد: ضمن اینکه باید بگویم با اینکه پیش از این از لباس‌های آدیداس رونمایی کرده‌ایم، اما احتمال زیاد اواخر امسال از طرح جدید رونمایی خواهیم کرد که یوزپلنگ ایرانی نیز روی آن حک شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس