کد خبر 812461
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
والورده

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است هنوز بازی‌های زیادی در لالیگا باقیمانده است و قهرمانی تیمش مشخص نیست.

به گزارش مشرق و به نقل از آس، بارسلونا شنبه در هفته هفدهم لالیگا به راحتی توانست رئال مادرید را با سه گل شکست دهد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: خوشحال هستیم حریف قدرتمندی را شکست دادیم. این دیدار ال کلاسیکو بود و بازی مهمی برای مادرید به حساب می‌آمد چون آن‌ها در خانه میزبان‌مان بودند و دوست داشتند پیروز این  دیدار شوند. هنوز دور رفت بازی‌های لالیگا به پایان نرسیده است و دیدارهای زیادی باقی مانده است. نمی‌خواهم در مورد هموار شدن قهرمانی‌مان صحبت کنم چون زمان زیادی به پایان فصل باقی مانده است.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: حریف در ابتدا به نحوی بازی می‌کرد که اجازه کار به ما ندهد. ما باید از توپ‌های بلند استفاده می‌کردیم. با گذشت زمان توانستیم مالکیت توپ را از آن خود کنیم و اجازه ندهیم حریف ما را تحت فشار قرار دهد. پس از این اتفاق فرصت‌های گلزنی پیدا کردیم و توانستیم دروازه مادرید را چند بار باز کنیم. ما دو تیم سطح بالا هستیم و استفاده از لحظات، نتیجه بازی را رقم می‌زند. 

سرمربی اسپانیایی در پایان گفت: هرگز با تمام وجود برابر مادرید بازی نکردیم. مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما نمی‌توانستیم بازی دلخواه‌مان را به نمایش بگذاریم. آن‌ها بیش از ما موقعیت گل داشتند. مادرید ۱۱ و ما ۱۰ موقعیت گل داشتیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس