کد خبر 812289
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
پژمان منتظری

با بازگشت پژمان منتظری به شرایط مسابقه، دغدغه‌های وینفرد شفر سرمربی استقلال از این به بعد بیشتر خواهد شد.

به گزارش مشرق، یکی از اتفاقات دیدار استقلال مقابل ایرانجوان در جام حذفی، استفاده شفر از دو مهره آبی پوشان بود که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت‌هایی طولانی به شرایط مسابقه رسیده بودند. در این بازی محسن کریمی حدود نیم ساعت و پژمان منتظری با احتساب اوقات تلف شده بازی حدود ۵ دقیقه حضور در ترکیب آبی پوشان را تجربه کرند.

مدافع با تجربه و ملی پوش کشورمان در ابتدای فصل به استقلال بازگشت تا با حضور این بازیکن استقلالی‌ها به ثابت در خط دفاعی بیشتر از گذشته امیدوار باشند. اما منتظری نتوانست هفته‌های زیادی برای تیمش بازی کند و به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف ناچار به سپردن محل آسیب دیده به تیغ جراح شد تا در سال منتهی به جام جهانی با مصدومیت بزرگی مواجه شده باشد. 

وی تنها در ۵ هفته ابتدایی فصل برای استقلال به میدان رفت و سپس آسیب دید. منتظری از ابتدای شهریور تا اواخر آذر از میدان دور بود و سرانجام بعد از ۴ ماه دوری از میدان مقابل ایرانجوان برای چند دقیقه پایانی بازی به میدان رفت.

شاید مصدومیت منتظری به نوعی توفیق اجباری برای این تیم شد و شانس به روزبه چشمی روی کرد تا این بازیکن با یک تغییر پست هم به بهترین شکل ممکن جای منتظری را در قلب دفاعی آبی پوشان پر کند و هم قلب خط دفاعی استقلال با حضور چشمی و حسینی به شرایط مطلوبی برسد.

حال شفر که نشان داده به استفاده از ترکیب ثابت قائل است، اساس خط دفاعی تیمش را با غفوری در راست، نورافکن در چپ و حسینی و چشمی در وسط میدان بسته است و سئوال پیش آمده این است حالا که منتظری به شرایط مسابقه بازگشته و روز به روز هم آمادگی او برای حضور در میدان بیشتر می‌شود، تکلیف استفاده از این بازیکن با تجربه و ملی پوش چه می‌شود.

چشمی و منتظری هر دو ملی پوش هستند و انتظار حضور در جام جهانی را دارند و در صورت بیرون ماندن از ترکیب استقلال قطعا موقعیت شان در تیم ملی هم به خطر می‌افتد. از سویی در صورت بازگشت منتظری به قلب خط دفاعی آبی‌پوشان هم هارمونی ایجاد شده در خط دفاعی این تیم به هم می‌خورد و هم شفر ناگزیر به استفاده از چشمی در خط میانی می‌شود و در این صورت او باید روی نام یکی از چهار هافبکی که این روزها بهترین عملکرد را در مرکز خط میانی استقلال دارند خط قرمز کشیده و از بین امید ابراهیمی، سرور جباروف، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان یکی را کنار بگذارد.

در واقع بازگشت منتظری به شرایط مطلوب شاید ابتدا به ساکن خبر خوبی برای استقلالی‌ها باشد، اما در عمل دغدغه‌هایی برای شفر به جهت استفاده از او در ترکیب تیمش ایجاد می‌کند. از این به بعد انتخاب یازده بازیکن اصلی استقلال در ترکیب ابتدایی تیم برای شفر سخت تر از گذشته خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس