کد خبر 812096
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
حمیدرضا جهانیان

مالک باشگاه نفت طلائیه تهران به شکل عجیب و بحث‌برانگیزی سه بازیکن تیم فوتبالش را به جرم جاسوسی و مشکلات فنی اخراج کرد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا جهانیان در این باره اظهار کرد: احمد امیرکامدار به دلایل فنی از تیم کنار گذاشته شده  و حامد آقایی هم چند هفته قبل قراردادش با ما را فسخ کرده است؛ هر دو بازیکن توسط کادر قبلی هم از تیم کنار گذاشته شده بودند ولی بنده به دلیل اعتقاد به جوانان، پا در میانی کردم و آنها را به تیم برگرداندم.


او در مورد شایعه درگیری‌اش با آتیلا حجازی، سرمربی جدید نفت پس از پایان دیدار امروز با سپیدرود گفت: این حرف کاملا دروغ است؛ بنده بعد از بازی ناراحت بودم؛ ضمن اینکه به سمت آقای حجازی رفتم تا ایشان را آرام کنم و بگویم که کنترل خودت را حفظ کن و نگران نباش.


مالک باشگاه نفت طلائیه در خصوص جدا شدن بازیکنان تیمش ابراز کرد: تیم ما متکی به یک بازیکن و‌ مربی نیست؛ چندین بازیکن و مربی به تیم ما آمده و رفته‌اند که این کار از ارزش‌های ما کم نمی‌کند.


جهانیان از قطع همکاری با امین منوچهری هم خبر داد و افزود: برخی مسائل خارج از بحث فنی تیم بیشتر موجب این اتفاق شد ولی البته مسائل فنی هم در این مسئله دخیل بود.


او درباره روند واگذاری باشگاه نفت گفت: متاسفانه شرایط باشگاه ما طوری شده که به دلیل عدم تمدید پروانه فعالیت از سمت آقای گل‌محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نه اسپانسری جذب کردیم و نمی‌توانیم قراردادهای خودمان را ثبت کنیم؛ آقای گل محمدی در کرج هم سایپا را اذیت کرده و موجب شده تیم سایپا از استان کرج خارج شود؛ به نظرم ایشان به جای خدمت، به ورزش خیانت می‌کند.


جهانیان ادامه داد: وزارت نفت تیم را به ما واگذار کرده است ولی ما با مشکل عدم تمدید پروانه فعالیت مواجه هستیم؛ در حالی که هم مشکلات مالیاتی را حل کرده‌ایم و هم به بازیکنان پرداختی داشته‌ایم؛ بنده امیدوار هستم هرچه زودتر آقای گل‌محمدی دست از لج‌بازی با ما بردارد و با همکاری خود، موجب رفع مشکلات ما شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس