سردار یزدی - تشییع شهید خوش لفظ

فرمانده سپاه تهران بزرگ وجود تفکر خوش لفظ ها در انقلاب را عامل ترس و واهمه دشمنان دانست.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در مراسم تشییع شهید علی خوش لفظ، در سخنانی گفت: سردار علی خوش لفظ از کسانی بود که همیشه منتظر بود تا تکلیف خود را انجام دهد و ای کاش احمد متوسلیان امروز در میان ما حضور داشتند تا از ایثارگری و رشادت های شهید علی خوش لفظ حرف بزند. ای کاش شهید همت بود و از مقاومت خوش لفظ حرف می زد. می گفت چگونه در خط دفاع از انقلاب با جراحت هایش می ایستاد. کاش سردار همدانی بود و می گفت چگونه جراحات در بدن خوش لفظ بود و به راه مقاومت ادامه می داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ بیان کرد: شهید خوش لفظ اسوه و اسطوره مقاومت بود. علیرغم همه مجروحیت هایش هیچگاه محدودیت برای دفاع از انقلاب قائل نبود. روح بزرگ خوش لفظ جسمش زخمی او را به جلو می کشید.

وی گفت: شهید خوش لفظ با مدیریت جهادی نشان داد یک رزمنده و سرباز ولایی چگونه از مردم، کشور، ناموس و انقلاب اسلامی دفاع می کند.

سردار یزدی عنوان کرد: جوانان می توانند زندگی این شهید را الگو قرار دهند. شهادت مزد پر افتخار خوش لفظ بود. ایثارگری و سبک زندگی او برای ما ارزشمند است. باید زندگی خوش لفظ را ببینیم و زندگیمان را بر اساس آن تنظیم کنیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ بیان کرد:امروز با افتخار از لحظات زندگی خوش لفظ درس می گیریم و از شرایط سخت و مجروحیت های سخت ایستادگی کردو هیچ گاه نگفت، نمی تواند.
نگاه فرهنگی خوش لفظ او را در میان رزمندگان ماندگار کرد. این نوع نگاه باید در دفاع از انقلاب، در میان جامعه گسترده یابد.

سردار یزدی تصریح کرد:موشک های شهید حسن مقدم دشمن را به وحشت، ترس و لرزه می اندازد اما دشمن از حضور و نگاه خوش لفظ و تفکر او می ترسد. نگاه خوش لفظ باعث زانو زدن دشمنان شده است.آن ها می دانند جوانان ما با تاسی از شهدا دنبال صحنه ای هستند تا تفکر بسیجی را نشان دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس