شفر

در فاصله کم باقیمانده تا شروع فصل نقل و انتقالات نیم فصل، استقلال هنوز حرکت مشخصی در این ارتباط انجام نداده و ابهامات زیادی درباره لیست خروجی اش وجود دارد!

سرویس ورزش مشرق – لیست خروجی بازیکنان باشگاه استقلال در حالی روشن و واضح در دسترس رسانه ها قرار نمی گیرد که مشابه این اتفاق در روزهای پیش از تعیین جایگزین علیرضا منصوریان هم رخ داده بود. مسئولان باشگاه استقلال و در رأس آنها سید رضا افتخاری که ارتباط کمی با رسانه ها دارد این روزها نیز پاسخ روشنی به خبرنگاران نمی دهد و کسی نمی داند کدام بازیکنان از این تیم جدا می شوند!

بر اساس این گزارش، نکته ای که روز گذشته مشخص شد این بود شفر با توجه به عدم آگاهی کافی از شرایط باشگاه در فصل نقل و انتقالات هنوز نتوانسته به طور قطع قید شاگردانش را بزند. البته حسن بیت سعید که پیش از این نیز با شفر اصطکاک مختصری هم داشت از استقلال جدا شد ولی دو نفر یا نفرات بیشتر بعدی هنوز مشخص نشده اند.

*لئوناردو پادوانی

مدافع برزیلی استقلال که در روزهای حضور شفر بازی های خیلی کمی به او رسید یکی از کاندیداهای مورد نظر از سوی رسانه هاست که گفته می شود با بازگشت منتظری به دوران خوب گذشته مازاد به نظر می رسد اما باز هم شفر راضی نشده اسم این مدافع را بطور قطع در لیست خروجی تیمش قرار دهد و پادوانی هنوز با جدیت در تمرینات تیم شرکت دارد.

*یعقوب کریمی

تازه داماد استقلال دیگر بازیکنی است که در همه این هفته ها بعد از ورود شفر یک نیمه کامل هم برای استقلال بازی نکرده و از دیگر گزینه های جدایی محسوب می شود ولی باز هم استقلال حرفی درباره این بازیکن مطرح نکرده است! حتی شنیدیم کریمی از نصراله عبداللهی خواسته زودتر وضعیتش را روشن کنند تا بتواند تیم بعدی اش را انتخاب کند.

*مجتبی جباری

از دیگر بازیکنان نامزد حضور در لیست خروجی استقلال مجتبی جباری است. او سه شنبه هفته پیش با شفر دیدار کرد و تازه آنجا فهمید که وینفرد شفر اصلا از ماجرای او و پیامکی که باشگاه به او داده تا دیگر در تمرینات شرکت نکند خبر نداشته است. او باید چهارشنبه در کمیته تعیین وضعیت تکلیفش را روشن کند و شاید بماند و شاید هم برود!

*علی قربانی

از جمله مهاجمانی که بیش از همه هم پستی هایش در نیم فصل اول موقعیت از دست داد کسی نبود مگر علی قربانی. این مهاجم که البته در روز آخر دور رفت به سپاهان گل زیبایی هم زد از گزینه های جدایی است ولی شفر که هنوز برای جانشینی اش از ورود مهاجم خارجی به ایران مطمئن نشده است نامش را قطعی اعلام نمی کند!

*سجاد شهباززاده

از دیگر بازیکنان این فصل استقلال در خط حمله که ابتدا منصوریان و بعد شفر را از خود ناامید کرده سجاد شهباززاده بود. هر چند که درباره اش گفته می شود استقلال این فوتبالیست اردبیلی را از دست نمی دهد ولی نزدیکان به باشگاه از قرار داشتن نام این بازیکن در لیست خروجی خبر می دهند.

*وینفرد شفر!

سرمربی آلمانی با در پیش داشتن سه جام حذفی، لیگ قهرمانان و از همه مهمتر لیگ برتر قطعا نیاز دارد تیمش را تقویت کند ولی تجربه اش این اجازه را نمی دهد تا بی گدار به آب زده و قید همین نفرات را هم بزند. او می داند در نبود یکی از مدافعان و حتی بازگشت منتظری ممکن است با محرومیت یکی از آنها بتواند از پادوانی استفاده کند و همین فکر را درباره دیگر بازیکنان پست های دیگر هم می کند.

در هر صورت باید تا پایان روز دوشنبه و بعد از دیدار با ایرانجوان بوشهر منتظر ماند و دید که ایا لیست خروج مرد آلمانی سرانجام رونمایی خواهد شد یا نه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس