کد خبر 809901
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
تعزیرات

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از استقرار گشت تعزیرات در بازار شب یلدا در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق،‌ محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران ضمن توصیه به مردم مبنی بر خودداری از خرید اقلام دارای قیمت نامتعارف از استقرار گشت محسوس و نامحسوس تعزیرات حکومتی در بازار شب یلدا در تهران خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به اقدامات این سازمان در کنترل بازار شب یلدا بیان داشت: معمولا در ایام خاص مثل نوروز یا شب یلدا که به مباحث مربوط به نظارت قیمت‌ها توجه می‌شود طرح گشت مربوط به تعزیرات به منظور نظارت بیشتر، اجرایی می‌شود.

اسفنانی گفت: گشت‌های تخصصی و عادی سازمان تعزیرات به طور مستمر به مراکز مرتبط عرضه کالاها مراجعه می‌کنند و از طرفی امکان دارد بعضی از مراکز به صورت نامحسوس بازدید شود.

وی افزود: گشت‌های محسوس و نامحسوس سازمان تعزیرات موضوع را بررسی کرده و اگر تخلفاتی مشاهده شد شعب تعزیرات نیز همان جا همراه گشت حضور دارند و موضوع را بررسی کرده و اگر شرایط وجود داشته باشد ممکن است پرونده تشکیل شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: اگر مواردی نیاز به بررسی بیشتر و طی کردن پروسه رسیدگی داشته باشد همان جا صورت جلسه شده و به شعبات مربوطه ارجاع می‌شود تا در زمان مقرر رسیدگی شود.مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به محل استقرار گشت تعزیرات تصریح کرد: گشت سازمان در تمام شهر تهران و برخی از شهرستان‌ها حضور دارد.

اسفنانی گفت: مردم می‌توانند تخلفاتی که مشاهده می‌کنند به صورت مکتوب یا ثبت در سامانه جامع پاسخگویی به شکایات سازمان تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

بر اساس طرح سازمان تعزیرات حکومتی، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی سراسر کشور از امروز (شنبه ۲۵ آذرماه) به مدت ۵ روز با همکاری بازرسان و نمایندگان دستگاه‌های حکومتی برگزار می‌شود. پیشگیری، نظارت و کنترل قیمت‌ها و برخورد با متخلفان و سودجویان بازار یلدا به ویژه عرضه میوه، گوشت، شیرینی و آجیل از اهداف این طرح است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
    0 0
    زحمت نکشند یه وقت یه جایشان سرما بخورد گرانی همه جا بیداد می کند کسی نیست حالا برای شب یلدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس