کد خبر 809852
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
حمید رضا جهانیان

مالک باشگاه نفت تهران گفت: اگر حکم کمیته تعیین وضعیت در مورد محکومیت باشگاه نفت به دادن غرامت به علی‌کریمی و کادرفنی او صحت داشته باشد این کمیته خلاف قانون عمل کرده است.

به گزارش مشرق، حمیدرضا جهانیان در مورد اینکه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال این باشگاه را به پرداخت غرامت 2 میلیاردی به علی کریمی و همچنین کادر فنی وی محکوم کرده، اظهار داشت: ما نه علی کریمی و نه کادر فنی او را اخراج کرده، نه آنها را محروم یا قرادادشان را فسخ کردیم بلکه در همان زمان از آنها خواستیم در کنار درخشان به کار خود در کادر فنی تیم نفت ادامه دهند ضمن اینکه او پیامکی داد که دیگر در تمرین تیم حضور پیدا نخواهد کرد.

وی افزود: ما این مدارک و مستندات را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دادیم بنابراین نمی‌دانم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال بر چه اساسی و بدون اینکه نماینده حقوقی ما را فرا بخواند تا دفاعیات ما را شنیده و مستندات مارا ببینند چنین حکمی داده‌ است.

مالک باشگاه نفت تصریح کرد:حتی هیچ ابلاغی در مورد شکایت علی کریمی به ما نرسیده تا نماینده حقوقی ما در کمیته تعیین وضعیت حضور پیدا کند اگر این موضوع درست باشد این کمیته خلاف قانون عمل کرده و از مجاری قانونی پیگیری خواهیم کرد.

جهانیان در مورد اینکه آیا با حمید درخشان در نیم فصل دوم ادامه همکاری خواهید داد، اظهار داشت: پس از تمرین امروز (شنبه) جلسه‌ای با درخشان خواهیم داشت که قرار است در مورد نحوه همکاری و پیشنهاداتی که به او داده‌ایم و همچنین عملکرد و نتایج تیم صحبت کنیم. اگر به جمع بندی برسیم که هیچ واگرنه تصمیم دیگری خواهیم گرفت. تا 48 ساعت آینده تصمیمات مهم و اتفاقات زیادی در باشگاه نفت خواهد افتاد.

وی در مورد حضور پیدا نکردن هاشم بیک‌زاده، محسن بنگر و احمد آل‌نعمه در تمرینات این تیم گفت: بنگر و آل نعمه مصدوم هستند اما با تلاشی که کادر پزشکی می‌کنند تا قبل از بازی با سپیدرود در تمرینات تیم حضور پیدا می‌کنند. بیک‌زاده را هم درخشان در اختیار باشگاه قرارداده که همانطور که گفتم تا 48 ساعت آینده در مورد موضوعات مختلف از جمله وضعیت این بازیکن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس