هاشمی طبا

رییس اسبق کمیته‌ ملی المپیک گفت: واقعا خنده‌دار است من، افشارزاده و نصرالله سجادی به عنوان خبرگان ورزشی برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک انتخاب نشدیم.

به گزارش مشرق، مصطفی هاشمی‌طبا  درباره‌ی انتخاب خبرگان ورزشی انتخابات کمیته‌ی ملی المپیک بیان کرد: در دوره قبل انتخابات آیین‌نامه‌ای وجود داشت که دفتر حقوقی رییس جمهور آن را باطل اعلام کرد با این حال وزیر پیشین ورزش آیین‌نامه را در داخل کشوی میزش گذاشت و انتخابات را همان طور که می‌خواستند برگزار کردند.

او ادامه داد: من می‌خواهم بدانم بهرام افشارزاده و نصرالله سجادی که سال‌ها در مسائل مربوط به المپیک کار کرده‌اند خبره ورزشی نبوده‌اند؟ خود من چطور؟ من سه دوره رییس کمیته ملی المپیک و عضو IOC بوده‌ام و خداوند فرصتی داد تا خدماتی را انجام دهم اما از آن طرف فردی که اصلا در ورزش نبوده و نمی‌داند المپیک چه چیزی هست به عنوان خبره ورزشی انتخاب شده است. کسی که شغل تمام وقت دارد چطور می‌خواهد به عنوان رییس کمیته المپیک انتخاب شود. حتی یک خانم که در کمیته المپیک کار می‌کرد، به عنوان خبره ورزشی انتخاب شده بود. واقعا خنده‌دار است و هیات اجرایی به روح المپیک خیانت می‌کند و در این مورد هیچ صداقتی از خود نشان نداده است. ظاهرا با دستوراتی که از جاهایی داده شده، دارند به این شکل عمل می‌کنند.

او در مورد نبود نامش در لیست خبرگان ورزشی تصریح کرد: سر نخواستن من دعوا است و دوستان من را مانعی برای کار خود می‌بینند. من هم اصراری ندارم، خودشان می‌برند و می‌دوزند. دفعه پیش هم همین کار را کردند و با ایجاد موانع هر کسی را که خواستند آوردند.

هاشمی‌طبا در پاسخ به این پرسش که در صورت وجود نامش در بین خبرگان ورزشی برای ریاست در انتخابات شرکت می‌کرد، گفت: ریاست من خدایی است، همیشه رییس هستم و احتیاجی به این چیزها ندارم.

او در مورد اینکه انتخابات کمیته ملی المپیک را چطور می‌بیند تاکید کرد:‌ من را که راه نمی‌دهند. بنابراین به من ربطی ندارد و صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

هاشمی‌طبا درباره عملکرد کمیته ملی المپیک در چهار سال گذشته گفت: نمی‌خواهم در این مورد زیاد صحبت کنم چون تعابیر مختلفی می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس