کد خبر 808444
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
سلطانی فر

وزیر ورزش‌وجوانان از پشتیبانی کامل دولت و وزارت ورزش از تیم ملی خبر داد.

به گزارش مشرق، اولین جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه فتح آغاز شد.

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در ابتدای این جلسه با اشاره به گروه ایران در جام جهانی روسیه، اظهار داشت: قرعه‌مان دشوار است، ولی تیم ملی بسیار باانگیزه‌ای داریم. کادر مربیگری و فنی توانمندی هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و مجموعه مدیران فدراسیون کاملاً در خدمت تیم ملی هستند. دولت و وزارت ورزش و جوانان هم تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است تا تیم ملی ایران بدون دغدغه در عرصه بزرگ و معتبر جام جهانی حاضر شود.

وی افزود: حضور ایران در جمع کشورهای حاضر در میدان بزرگ و معتبر جام جهانی بسیار مهم است. تیم ملی پشتیبانی کامل دولت و وزارت ورزش و جوانان را دارد. هدف ما کسب افتخار و حضور مقتدرانه و افزایش عرور ملی و شادی جوانان و مردم است. تیم ملی با خاطری آسوده فقط به فکر بازی‌های تدارکاتی و نتایج خوب در مرحله نهایی جام جهانی باشد. ما بهترین، کامل‌ترین و مجهزترین کمپ را در روسیه برای تیم ملی در نظر گرفته‌ایم و این کمپی بود که قرار بود در اختیار تیم ملی فوتبال ایتالیا باشد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: جوانان بسیار باانگیزه‌ای داریم که مرد روزهای سخت و دشوار هستند. امیدوارم آنها با حمایتی که دولت، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و مردم از تیم ملی کشور دارند، نتیجه‌ای مناسب و شایسته در شان فوتبال ایران در جمع بزرگان فوتبال جهان به‌دست بیاورند.

در ادامه جلسه، نمایندگان وزارت امور خارجه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صداو سیما، فدراسیون فوتبال و معاونان و مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. همچنین مقرر شد با همگرایی تمام دستگاه‌ها و نهادهای مسئول حمایت‌های لازم از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی به‌عمل بیاید.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس