کد خبر 807862
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
شهاب گردان داریوش شجاعیان

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده خراسان به شایعه حضورش در تیم فوتبال سپاهان اصفهان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، شهاب گردان درباره شایعه حضورش در سپاهان گفت: اطلاعاتی که من دارم در حد خبرهایی است که در رسانه‌ها مطرح می‌شود و مسئولان باشگاه سپاهان با من تماسی نداشته‌اند. من با پدیده قرارداد دارم و اگر اتفاقی رخ دهد طبیعتاً با مذاکرات دو باشگاه صورت خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که خودش تمایل دارد به سپاهان برود، اظهار داشت: من در حال حاضر با پدیده قرارداد دارم و نمی‌توانم از حالا در مورد آینده صحبت کنم. سپاهان تیمی است که من در آن بازی کرده‌ام، اما الان عضو باشگاه پدیده هستم و اینجا شرایط خوبی دارم. طبیعتاً مسئولان دو باشگاه باید درباره این مسائل صحبت کنند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده خراسان با ابراز تأسف از کسر شش امتیاز از این تیم تصریح کرد: ظاهراً باشگاه طلب بازیکنانی را که شکایت کرده بودند، پرداخت کرده است و امیدوارم که این موضوع قطعی نباشد. اگر شش امتیاز کسر شود واقعاً کار ما برای ادامه لیگ سخت‌تر خواهد شد.

گردان همچنین راجع به نیمکت نشینی‌اش در پدیده تأکید کرد: در مجموع من عملکرد خوبی در نیم‌فصل اول داشتم و در یک مقطع زمانی دچار مصدومیت شدم. همین موضوع باعث شد که به درمان مصدومیتم بپردازم و دیگر دروازه‌بان تیم هم عملکرد خوبی داشت. خوشبختانه الان آماده هستم و مشکل خاصی ندارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس