کد خبر 807669
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
منچستر سیتی

شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند با پیروزی مقابل منچستر یونایتد فاتح دربی منچستر شوند و در ورزشگاه اولدترافورد 3 امتیاز شیرین و ارزشمند را بدست آورند.

به گزارش مشرق، در ادامه هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان منچستر سیتی بود و این بازی با برتری دو بر یک شاگردان گواردیولا به پایان رسید تا سیتیزن‌ها فاتح دربی منچستر شوند و بردی ارزشمند و شیرین را بدست آورند.

در این دیدار آبی‌آسمانی‌‌ها مالک توپ و میدان بودند و تقریبا آمار دراختیار داشتن توپ و میدان آن‌ها دو برابر من‌یونایتد بود.

نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اولین گل بازی را داوید سیلوا در دقیقه 43 به ثمر رساند اما در واپسین دقایق نیمه اول راشفورد در دقیقه 45 بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم بازهم شاگردان گواردیولا فشار حملات خود را افزایش دادند و توانستند توسط اوتامندی در دقیقه 54 گل برتری را به ثمر برسانند.


مورینیو با تعویض‌های خود و حضور لیندلوف، زلاتان و ماتا قصد به تساوی کشاندن بازی را داشت اما در نهایت برای بازگشت بازی ناکام ماند تا پپ فاتح نبرد با آقای خاص شود و به نوعی طلسم شیاطین سرخ در ورزشگاه اولدترافورد که پیش از این در 40 بازی خانگی در این ورزشگاه نباخته بودند، باطل شد.

سیتی با این برد 46 امتیازی شد و به صدرنشینی قاطعانه خود ادامه داد. منچستر هم در امتیاز 35 باقی ماند تا اختلاف دو تیم اول و دوم جدول جزیره 11 امتیاز شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس