کد خبر 807611
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
آلودگی هوا

احد وظیفه، بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

به گزارش مشرق، مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده به سبب پایداری جو و سکون نسبی هوا، انباشت تدریجی آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت تهران، کرج، اراک، قزوین، تبریز و اصفهان پیش‌بینی می‌شود.


احد وظیفه، بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

وی تاکید کرد: از بعدازظهر فردا (۲۰ آذرماه) با تقویت جریان‌های شمالی در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: طی سه روز آینده بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس و امروز تنگه هرمز مواج خواهد بود.

به گفته وظیفه، هوای سرد تا روز چهارشنبه (۲۲ آذرماه) در غالب مناطق کشور ماندگار خواهد بود. همچنین طی روز سه‌شنبه (۲۱ آذر) تا پایان هفته دمای هوا در شمال شرق کشور بین ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد و در شمال بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان اظهار کرد: فردا (۲۰ آذرماه) آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی در بعدازظهر وزش باد خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای پایتخت در این روز بین ۱۲ و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین آسمان تهران در روز سه‌شنبه (۲۱ آذرماه) صاف به تدریج همراه با غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۱۰ و ۲ درجه سانتیگراد قابل پیش‌بینی است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ا IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    0 0
    الان مشهد انقد آلوده ست که صد متر جلوتر دیده نمیشه ولی انگار هواشناسی و صداوسیما کاری به شرق کشور ندارند.فقط غرب و مرکز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس