کد خبر 806889
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
جاده

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد ۴ محور مواصلاتی به دلیل بارش برف و ناایمن بودن تردد در آن‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: با توجه به گزارش همکاران ما و تصاویر دوربین‌های پلیس، در حال حاضر بارش برف و باران در تمام نقاط کشور قطع شده و در هیچیک از محورهای مواصلاتی گزارشی از بارش و نزولات جوی در دست نیست.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: به دنبال بارش‌های اخیر 4 محور پونل به خلخال در استان گیلان، گنجامه به تویسرکان در استان همدان، اولنگ به شاهرود و شمشک به دیزین به دلیل ناایمن بودن مسدود هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در ورودی‌های شهر تهران نیمه سنگین گزارش شده است افزود: با توجه به رسیدن فصل بارش و افزایش نزولات جوی زمستانی لازم است تا رانندگان تا آخر فصل زمستان، حتماً زنجیر چرخ و سایر تجهیزات لازم برای این فصل را به همراه داشته باشند.

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس راه و راهور در سراسر کشور آمادگی کامل دارد تا در جهت تسهیل تردد مسافران، خدمات خود را ارائه دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس