کد خبر 806862
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
گواردیولا و مورینیو

سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری خود طعنه‌ای به ژوزه مورینیو زد.

به‌ گزارش ‌مشرق، منچسترسیتی لیگ صدرنشین لیگ برتر فوتبال انگلیس باید در هفته‌ شانزدهم این رقابت‌ها به مصاف منچستریونایتد برود.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پیش از این مسابقه گفت‌: من فکر می‌کنم که بازی مهم و حساسی را پیش رو داریم اما آماده هستیم که نتیجه‌ لازم را در این مسابقه کسب کنیم. خبر خوش برای ما این است که داوید سیلوا می‌تواند ما را همراهی کند اما شاید فابین دلف را در این مسابقه در اختیار نداشته باشیم. 

گواردیولا درباره همتای خود در تیم منچستریونایتد نیز گفت‌: من و ژوزه مورینیو شباهت‌های زیادی داریم. هر دوی ما به دنبال کسب قهرمانی هستیم و از قهرمان شدن خسته نمی‌شویم. من فکر می‌کنم که آنتونیو کونته، یورگن کلوپ و پوچتینو نیز همین طور هستند. با این حال فرقی که من با ژوزه مورینیو دارم در این است که من مثل او از همکارانم گلایه و شکایت نمی‌کنم. هیچ وقت در گذشته این کار را انجام نداده‌ام و در آینده هم این کار را انجام نخواهم داد.

سرمربی منچسترسیتی در پایان صحبت‌های خود همچنین ‌اضافه کرد: در صورت کسب پیروزی، تساوی یا شکست در بازی روز یک‌شنبه نه قهرمان لیگ می‌شویم و نه قهرمانی را از دست می‌دهیم چون هنوز دسامبر است ولی بازی مهمی را پیش رو داریم چون با تیم دوم جدول رده‌بندی بازی خواهیم داشت و به عبارتی بازی شش امتیازی است. تمرکزمان روی بازی خودمان است و می‌خواهیم برنده این مسابقه شویم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس