علیدادی امام جمعه کرمان

نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: امیدوارم که خادم و خدمتگزار خوبی برای مردم، همکاری دلسوز برای مسئولان و برادری خوبی در خدمت روحانیت استان کرمان باشم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، با تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: امیدوارم که خداوند توفیق عنایت کند تا در انجام مسئولیت خطیر و سنگینی که از سوی مقام معظم رهبری بر عهده من گذاشته شده موفق باشم.

وی تصریح کرد: امیداوارم که خادم و خدمتگزار خوبی برای مردم، همکاری دلسوز برای مسئولان و برادری خوبی در خدمت روحانیت استان کرمان باشم.

نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان تاکید کرد: از تمامی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی تقاضا دارم تا از ارسال هرگونه پیام تبریک و هرگونه تشریفات خودداری کرده و با توجه به شرایط کشور و وقوع زلزله در استان‌های مختلف کسی کوچک‌ترین هزینه‌ای در این زمینه نکند.

وی اولویت استان کرمان را توسعه همه جانبه دانست و افزود: توجه به حوزه فرهنگی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی اظهار داشت: اگر نگوییم همه توسعه‌ها باید در سایه فرهنگ اتفاق بیفتد اما معتقدیم که توسعه و فرهنگ باید در کنار هم دیده شود.

وی با بیان اینکه استان پهناور کرمان ظرفیت‌های زیاد، فرصت‌های فراوران، استعدادهای متعدد زیادی دارد تصریح کرد: بسترهای مناسب زیادی برای توسعه در استان وجود است .

نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: امیدوارم در کنار مسئولان اجرایی، روحانیون، ائمه جمعه و جماعت و تمامی کسانی که در سرنوشت کرمان موثر هستند به ویژه دانشگاه‌ها و مراکز علمی خدمت خوبی به مردم داشته باشم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رودباری IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
    0 0
    ضمن آرزوی موفقیت برای امام جمعه جدید و همچنین آرزوی عمر باعزت و سپاس از زحمات چندین ساله امام جمعه سابق امیدواریم 39سال بعد از انقلاب جنوب کرمان هم دیده شود. امام جمعه قبلی 39 سال فقط امام جمعه شمال استان کرمان بود.هرچند او را همه ما دوست داشته و داریم.
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
    1 0
    الهی امین.خداوندبه همه توفیق خدمت به اسلام و مسلمین راعنایت فرماید.سپس توفیق شکر این نعمت را بدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس