خوزستان

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز پس از اعتراض نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان و ائمه جمعه این استان نسبت به شرایط برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت، به رویکرد استخدامی وزارت نفت اعتراض کرد.

به گزارشی مشرق، پس از آنکه استاندار خوزستان، مجمع نمایندگان استان خوزستان مجلس، نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان و ائمه جمعه این استان نسبت به شرایط برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت که قرار است در نیمه دی‌ماه سال جاری برگزار شود اعتراض کردند، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز نسبت به روند برگزاری این آزمون و عدم توجه به جذب نیروهای بومی به وزارت نفت اعتراض کرد.

 آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در واکنش به تصمیم وزرات‌نفت در جذب و استخدام 2500 نفر غیربومی گفت: "مسئولین عواقب این تصمیمات را نیز بسنجند و این کارها را نکنند زیرا دشمن از این بابت سوءاستفاده می کند. خوزستان با هیچ استانی قابل مقایسه نیست. دشمنان ما قصد به هم ریختن اوضاع خوزستان را دارند و در راس آنها عربستان، پادشاه آن و پسر ملعونش است."

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: "نامه ای به ریاست جمهوری ارائه دادیم مبنی بر اینکه این تصمیم بسیار غیر اصولی است و وضعیت استان را با بحران جدی رو به رو کرده است، زیرا از طریق اداره مذکور جهت استخدام 2500 نفر غیر بومی ذکر شده است که خوزستانی ها از این استخدام ناراضی هستند."

وی افزود: "بنده متعاقب اعتراض استاندار، نمایندگان مجلس و خبرگان و ائمه جمعه استان عرض می کنم که مسئولین ذی ربط باید در این مساله تجدید نظر کنند و مساله بومی بودن را در اولویت دستور قرار دهند. مسئولین کارگزینی وزارت نفت باید به قانون اولویت استخدام افراد بومی سر تسلیم فرود آورند."

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    8 0
    وقتی وزیر نفت برای گرفتن رای اعتماد مجلس وعده استخدام نمایندگان توی شرکت نفت و بعد از پایان دوره نمایندگیشون میده ...اونم با 230 رای موافق با اقتدار موفق میشه این پست بگیره .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس