محمد محمدی‌گلپایگانی

رئیس دفتر مقام معظم رهبری از نامه رئیس سازمان «سیا» به قاسم سلیمانی و بی‌توجهی وی به این نامه خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی امروز در آئین تجلیل از ممتازان آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان که در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد، با اشاره به اقدام امام صادق(ع) به تربیت شاگردان بسیار در دوره ضعف حکومت بنی عباس، گفت: امروز نیز در زمان ما فرصت بسیار استثنایی برای معرفی اسلام به وجود آمده است.

وی با تأکید بر اینکه حوزه‌ها باید انقلابی باشند، افزود: هیچ راهی جز این وجود ندارد زیرا آینده تعالیم عالیه اسلام در کشور و جهان، شما طلاب جوان و نخبگان حوزه‌های علمیه هستید.

رئیس دفتر رهبر انقلاب با بیان اینکه باید به علم، دانش و نیازمندی‌هایی که امروز وجود دارد، مجهز شوید، تصریح کرد: شرایط امروز با دیروز تفاوت‌های بسیاری دارد؛ هر ساعت میلیون‌ها دلار برای کوبیدن اسلام در رسانه‌های عمومی، نشریات و گروه‌های مختلف هزینه می‌شود و سعی در ایجاد شبهه و القای آن به نسل جوان دارند.

محمدی‌گلپایگانی ادامه داد: امروز گلایه‌های زیادی می‌شنویم که این ندای شیطانی به پستوی خانه‌ها هم رسوخ پیدا کرده و امنیت فکری و اعتقادات را لرزانده است و برای همین ما این لباس مقدس را به تن داریم و به عنوان سربازان حضرت ولی عصر(عج) خود را برای پیگیری تعالیم اسلام و تبلیغ آن تجهیز و آماده کرده‌ایم.

وی با اشاره به نقش امام راحل در احیای روحانیت گفت: ایشان بنیادی نهاد که به گردن تک تک ما به خصوص روحانیت، حق حیات دارد، به ما هویت و شخصیت داد و ارزش فراموش‌شده ما را احیا کرد، عده‌ای می‌خواستند ریشه اسلام را بکنند اما امام با شجاعت و اخلاصی که داشت، بنای کاخ ستم را از بن برافکند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه حرف جمهوری اسلامی در جهان رسا و بلند است، گفت: همین اواخر زمانی که قاسم سلیمانی در بوکمال بود، رئیس سازمان سیا به وسیله یکی از رابطان خود در منطقه، نامه‌ای برای سردار سلیمانی فرستاد اما ایشان گفت «نامه تو را نمی‌گیرم و نمی خوانم و اصلا با این افراد صحبتی ندارم»؛ این‌ها چه کسانی هستند که با استکبار این‌گونه برخورد می‌کنند؟

وی ادامه داد: امثال قاسم سلیمانی، محصول و تربیت‌شده انقلاب اسلامی هستند؛ اوست که به رهبری نامه می‌نویسد و می‌گوید «فرزند و سرباز شما، قاسم سلیمانی».

محمدی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه نقش طلبه‌ها در این مسیر بسیار مهم است، تصریح کرد: آینده نظام در حوزه‌های علمیه رقم می‌خورد؛ هرکسی نقشی دارد و باید به آن عمل کند، شما نیز باید آماده باشید.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: نسل جوان ما به لطف خدا اینچنین است؛ جوانانی نه تنها از ایران بلکه از کشورهای دیگر می‌آیند، گریه می‌کنند و می‌گویند دعا کنید ما شهید شویم و آماده جانفشانی هستند.

وی تأکید کرد: قدرت این نظام در دنیا به حدی است که هیچ تصمیمی در منطقه بدون نقش آفرینی ایران گرفته نمی‌شود هرچند نارسایی وجود دارد و از اینکه عده‌ای ملاحظه و رعایت وحدت اسلامی را نمی‌کنند، ناراحت می شویم اما اساس و بنیان محکم است و مقام معظم رهبری، بنیان این اتحاد است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
    53 7
    ای کاش برای تسهیل در ازدواج جوانان هم کاری می کردید.
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
      6 1
      مشکل اینجاست که تسهیل ازدواج جوانان به عهده سیاسیون است که یک دهم نظامیون غیرت و جنم ندارند.
  • محمدرضا IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
    37 12
    ایول حاج قاسم
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
    38 4
    سردار سلیمانی افتخار آزاده های عالم
    • IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
      1 0
      ای ولا واقعن ب ایرانی بودن خودمون باید بالید ک این سردارها داداش حاج قاسم سلیمانی ها داریم واقعن ای کاش میشد از عمر من کم میشد ب عمر این حاج قاسم ها اضافه میشد ک پرچم دار حق هستن انشاالله هر کجا باشن در پناه حق یا علی از طرف علیرضا قنبری شیخ شبانی
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
    36 9
    اقتدار ایرانی یعنی این. آفرین بر سردار رشید اسلام که از اساطیر معاصر مملکتمون هستند
  • مرسلی ازهیدج IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
    5 1
    کجایندشاهنامه نوبسان وحماسه سرایان عالم که ببینندوبنویسندحماسه دلاوران معاصراین سرزمین راتاعالم بداند که اساطیرماافسانه نیستند بلکه عین حقیقت وتفسیرحماسه اند
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
    3 1
    اقتدارمومن
  • حسین IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
    4 1
    سردار دلهاست این قاسم سلیمانی,ان شااله در پناه خداوند منان باشند.
  • روح الله رنجبر فرزند علی IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    1 0
    افتخاری سربلند که حاج قاسم سلیمانی سایه ای بر سر ماست ایران عزیزم دوستت دارم زادگاهم خمین است دوست دارم راننده ای سرباز درخدمت وطنم باشم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس