آیت الله گرگانی

مرجع تقلید شیعیان گفت: وضعیت معیشت مردم دچار مشکل است از این‌رو باید دولتمردان بسیار مواظبت کنند که وضعیت اقتصادی مردم را سخت‌تر نکنند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای جامعه مهندسین با اشاره به روایتی از امام باقر(ع) اظهار داشت: صحبت کردن مانند دارو است اگر کم باشد نافع و اگر زیاد باشد کشنده است از این‌رو باید به‌اندازه سخن گفت.

وی با بیان اینکه دشمن دشمنی خود را می‌کند و نباید از دشمن انتظار محبت و دوستی داشت، افزود: به تعبیر امام حسین(ع) دین برای مردم همانند آب دهان است دشمن به نام دین جلوآمده و عمل می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تروریستی داعش گفت: دشمن از راه‌های مختلف وارد می‌شود و هدف آن‌ها گرفتن دین از مردم است از این‌رو باید هوشیاری و آگاهی خود را حفظ کنیم.

آیت‌الله علوی گرگانی بابیان اینکه استکبار جهانی در رأس همه دزدها است، ابراز کرد: دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی میان مردم است، اگر مسلمانان همه باهم متحد شوند دشمن نمی‌تواند کاری کند اما اگر توانست با تفرقه‌افکنی میان مسلمین اختلاف ایجاد کند سبب نابودی کشور می‌شود.

وی بیان کرد: وضعیت معیشت مردم دچار مشکل است از این‌رو دولتمردان باید بسیار مواظبت کنند که وضعیت اقتصادی مردم را سخت‌تر نکنند، و دلسوزی دولت در میان مردم اظهار محبت است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس