کد خبر 803295
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
محمد عبداللهی

واقعیت این است که مشی لیبرالی مسئولین در سال‌های گذشته به شدت دلسوزان را نگران کرده است، خوی اشرافیگری آنها سبب شده تا درد قشر مستضعف را نفهمند و همواره خود را طلبکار ملت بدانند!

به گزارش مشرق، محمد عبداللهی در کانال تلگرامی خود نوشت: یک سال پیش رسانه‌ها تعدادی فیش حقوقی را منتشر ساختند که نشان می‌داد برخی مدیران دولتی دریافتی‌های نجومی از بیت المال داشته‌اند، با این وجود مسئولین دولتی به جای برخورد با دریافت‌کنندگان این حقوق‌ها آنان را مدیران کارآمدی خواندند که قانون دریافت حقوق‌های نجومی را برای آنان جایز دانسته است!

واقعیت این است که مشی لیبرالی مسئولین در سال‌های گذشته به شدت دلسوزان را نگران کرده است، خوی اشرافیگری آنها سبب شده تا درد قشر مستضعف را نفهمند و همواره خود را طلبکار ملت بدانند!

همین نگاه روند رشد شکاف طبقاتی را در دولت روحانی به شکلی بی‌سابقه افزایش داده بطوریکه براساس آمار بانک مرکزی، ۱۰ درصد بالایی طبقه مرفه ۱۵ برابر ثروتمندتر شده‌اند.

ظاهرا آن‌چه برای مدعیان مهم نیست تفاوت و فاصله‌ای است که در جامعه با علنی شدن  حقوق‌های نجومی و اشرافیگری مسوولین ایجاد شده است .

به طور حتم خطر این تفکر و عادی سازی مشی لیبرالی کارگزاران دولت از آسیب های اقتصادی آن به مراتب بالاتر است زیرا آن چه در بطن و کنه قضیه، ماجرا را خطرناک می سازد، گسل «خشم طبقاتی» است که در اعماق بستر جامعه نهفته است و خوی اشرافی دولتمردان  عاملی برای فعال‌تر شدن آن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
    2 0
    خطر؟؟عزیزم الان مد شده شما ظاهرا خوابی بیت المال خوری مستحب شده مصوبه مجلس رو ببین واسه یه ویرگول دارن غش میکنن حقوق مادام العمر و نجومی از اینها عدالت بخوایم یا فهمیدن درد مردم الان گرگ شدن مردم رو میدرند
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
      1 0
      این نمایندگان بی لیاقت انتخاب خود ما مردمند . از ماست که بر ماست .
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    1 0
    از خطر گذشته متاسفانه پدر مردم رو در آوردن واین حرف رو من که یک بچه مسجدی وهیتی هستم دارم مزنم واقعا متاسفم
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    3 0
    عمه بنده بود که میگفت باید با همین دولت اهداف انقلاب اسلامی رو پیش ببریم! و فتیله انتقادات رو پایین بکشید! عمه بنده بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس