کد خبر 802927
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
کیهان

موشه یعلون در یک کلام به کشورهای دست‌نشانده عرب و سران مزدور و کاسه لیس آن می‌گوید؛ حالا که در مسلمان‌کشی مثل هم هستیم، چرا یکپارچه نشویم؟!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: تازه چه خبر؟!


گفتم:« موشه یعلون» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در پارلمان این رژیم گفته است؛ «افتخار می‌کنم که هیچ‌کس به اندازه من، عرب و فلسطینی نکشته است»!


گفت: ولی مقامات رژیم صهیونیستی چرا حالا این اعتراف‌ها را می‌کنند؟! حالا که روابط پنهان خود با آل‌سعود و برخی دیگر از کشورهای عربی را آشکار کرده و قرار است با آنها ائتلاف کرده و خاله خواهرزاده شوند؟!


گفتم:‌ ای عوام! مگر رژیم آل‌سعود در قتل‌عام مسلمانان دست کمی از رژیم صهیونیستی دارد؟! موشه یعلون در یک کلام به کشورهای دست‌نشانده عرب و سران مزدور و کاسه لیس آن می‌گوید؛ حالا که در مسلمان‌کشی مثل هم هستیم، چرا یکپارچه نشویم؟!


گفت: با سران سرسپرده عرب یکپارچه می‌شوند ولی دمار از روزگار ملت‌های آنان در می‌آورند!


گفتم: گرگ و شتر با هم رفیق شده بودند و قرار گذاشتند خانه مشترکی داشته باشند. یک‌روز که شتر برای چرا به صحرا رفته بود گرگ از غیبت او استفاده کرد و دوتا از بچه شترها را خورد. وقتی شتر به خانه بر می‌گشت با حالتی غمزده به او گفت؛ متاسفانه امروز حیوان درنده‌ای حمله کرده و دوتا از بچه‌ها را خورده است! شتر با نگرانی پرسید؛ بچه‌های مرا یا بچه‌های تو را؟ و گرگ گفت؛ من و تو نداریم، دوتا از آن پا پهن‌ها را!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس