قراب

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: در این باشگاه بزرگ شدیم و الان هم پولی نمی‌گیریم فقط می‌خواهیم کمک کنیم، چه کسی از ما برای حضور در استقلال بهتر است.

به گزارش مشرق، جواد قراب در حاشیه دیدار استقلال و گسترش‌فولاد در مورد اینکه مطرح شدن بحث محرومیت یکی از تیم‌ها از حضور در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به شایعه شکایت امیرحسین صادقی ذهن‌ها را به طرف استقلال برد، خاطرنشان کرد: عده‌ای از ما طلب داشتند که به آنها پول پرداخت شده، من خودم یکی از افرادی هستم که باید امضاء کنم و چک‌ها را دیده‌ام، به عده‌ای پول پرداخت شده و با یکسری دیگر هم توافق کردم که به باشگاه بیایند تا پول‌های خود را بگیرند. ما موظف هستیم پول طلبکاران را پرداخت کنیم.

وی افزود: گروه‌بندی انجام شده و نمی‌توانستیم یک‌مرتبه ۱۰۰ نفر را به باشگاه دعوت کنیم، افراد به نوبت به باشگاه می‌آیند و برنامه‌ریزی شده که پول همگی پرداخت شود، از برخی هم درصدهایی کمتر پرداخت می‌شود.

قراب در پاسخ به این سوال که منظور او این است که از طلبکاران می‌خواهند تخفیف بدهند؟ اظهارداشت: تخفیف نه، این حق باشگاه است، استقلال یک برند است و هرکسی آرزو داشته یک زمانی در استقلال حضور یابد. در زمانی که ما عضو این تیم بودیم این مسئله ایده‌آل ما بود.

عضو هیأت مدیره استقلال در رابطه با بحث شکایت صادقی عنوان کرد: شما ببینید صادقی را باشگاه استقلال صادقی کرد، او پسر بسیار خوب و آقایی است اما استقلال به این بازیکن خیلی کمک کرد. باشگاه پول او را پرداخت خواهد کرد اما باید به شکل صحیحی این کار انجام شود. با داد و فریاد مقابل باشگاه کاری پیش نمی‌رود، باید افراد را دعوت کنیم و خیلی قشنگ با انجام صحبت‌های لازم، پول‌ها پرداخت شود.

قراب در مورد اینکه گفته می‌شود نامه‌ای به باشگاه استقلال آمده و طی آن ۲ تن از اعضای هیأت مدیره باشگاه به دلیل بازنشسته شدن باید بروند، عنوان کرد: چنین چیزی نیست، خبری نشده است. ما پیشکسوت بودیم و یک عمر در این باشگاه جان کندیم، ۱۷ سال سن داشتم به استقلال آمدم و الان ۶۸ ساله هستم، در این باشگاه بزرگ شدیم و الان هم پولی نمی‌گیریم فقط می‌خواهیم کمک کنیم، چه کسی از ما بهتر است؟ مسئله خاصی نداریم، ما حق و حقوقی هم دریافت نمی‌کنیم، الان ببینید در این سرما به ورزشگاه آمدیم تا بازی استقلال را ببینیم، ما به این تیم عشق داریم و به آن دین داریم.

وی در پاسخ به سوال مجدد در همین رابطه و موضوع بازنشستگی افتخاری عنوان کرد: چنین نامه‌ای نیامده و فکر هم نمی‌کنم بیاید. در مورد افتخاری وزارت ورزش و سازمان بازرسی باید از خدا بخواهند که استقلال چنین مدیرعاملی دارد و باید ممنون باشند. او با صداقت است و ذات درستی دارد، کار خوبی در استقلال انجام می‌شود و مبلغی از بدهی‌های قبلی انجام می‌شود، وزیر باید از افتخاری ممنون باشد که چنین شخصیتی مدیرعامل استقلال است. 

عضو هیأت مدیره استقلال در رابطه با اینکه بعد از رفتن طاهری گفته می‌شود افتخاری هم باید برود، عنوان کرد: من نمی‌دانم رفتن طاهری چه دلیلی دارد. 

خبرنگاران در این لحظه اعلام کردند او به خاطر بازنشستگی رفته که قراب در پاسخ اظهارداشت: این حرفی است که شما می‌زنید و من اطلاعی از آن ندارم به همین خاطر اظهارنظر نمی‌کنم.

وی در مورد حضور فرهاد مجیدی در وزارت ورزش و شایعه حضور او در هیأت مدیره استقلال عنوان کرد: عاشق این هستم که یک روز فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال بیاید، خودم شخصاً او را دوست دارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید آبی IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    0 0
    بیخود شما واسه خودت دوس داری!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس