ویکی پدیا مردی که صهیونیست ها را به لرزه در آورده را تنها برای پنج ساعت تحمل کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری مقاومت اسلامی، سایت ویکی پدیا، در اقدامی آشکار تغییر صفحه مربوط به "سید حسن نصرالله" را تنها برای چند ساعت دوام آورد.
تغییری که در محتوای این صفحه صورت گرفته بود تنها تغییر واژگان "اسرائیل" به "رژیم صهیونیستی"، "خمینی" به "امام خمینی" و "بنیانگذار انقلاب اسلامی" استفاده از عبارت "مردی که سران صهیونیست را به لرزه در آورد"، به جای نام سید حسن نصرالله (تنها یک بار در متن) و استفاده از واژه "شهدا" به جای "کشته ها" بود.
اما مسولین صهیونیستی این سایت پس از گذشت فقط حدود پنج ساعت، تغییرات مذکور را حذف کرده و به حالت قبل خود بازگرداندند.
این تعصب و یک جانبه گرایی ویکی پدیا و امثال وابسته آن به رژیم صهیونیستی در شرایطی صورت می گیرد که آن ها دم از آزادی بیان می زنند و خود را بی طرف می خوانند. حال آن که تغییر چند واژه و فقط چند واژه را تاب نمی آورند چه رسد به ایدئولوژی، اندیشه، پیشرفت های علمی و فکری و ...
لحظاتی پیش سایت ویکی پدیا تغییراتی که کاربران آن مجددا بر روی صفحه مذکور ایجاد کردند را پس از گذشت چند دقیقه کوتاه دوباره حذف کرد. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید رضا محدث ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    0 0
    اونا بدبخت تراز ای چیزاین از اسم مترسن چه برسه از خود ای اولاد زهرا ماشالله هزار ماشالله جبروت داشته باشن ادم کیف مکنه
  • ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    0 0
    خيلي جالبه! اين مطالبي كه شما مي‌گين ربطي به بد بودن ويكي پديا با فردي نداره. اين كه به اسم افراد لقب اضافه كنيد در اساس نامه ويكي پديا ممنوع هست. اين كار حتي در اصول داير‌ةالمعارف نويسي هم غير حرفه‌اي است. شما اگر در دايرةالمعارف‌هاي معتبرتر هم ببينيد به نام افراد لقب اضافه نمي‌كنه. مثلاً به جاي نام امام خميني (ره) مي‌نويسند روح‌الله موسي خميني و بعد هم ادامه مطلب! بد نيست اين كامنت من رو هم منتشر كنيد. به عنوان توضيح اضافي خبرتون! ممنون...
  • حق ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    0 0
    نه تنها ويكي پديا بلكه صهيونيستها مدتها است كه هنوز از لرزه طوفان به پا شده از يكي از مردان بزرگ شيعه در خوف به سر ميبرند . حالا اين يك شمه ي كوچكي از مردان شيعه بود واي به روزي كه اين طوفان از كشور بزرگي همچون ايران بپا شود لبيك يا حسين
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    0 0
    تا الآن ده ها بار سعی کردن آمار یک طرفه این سایت رو فقط بر اساس اطلاعات یک طرف قرار داده میشه...ویراش کنم اما بعد از چند ساعت ویرایش می شد و بنده هم بلاک می شدم..
  • م.ش ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    0 0
    دوست عزیز فلسفه وجودی ویکی رو بررسی کنید قبل از ارسال مطلب.
  • طاهره ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    0 0
    دوست عزيز شما راست ميگي نبايد با لقب بيان كرد ولي من قبلا اسم چند نفر رو تايپ كرده بودم متوجه شده بودم كه اين ويكي پديا بي طرف نيست مثلا در مورد يه نفر يه چيزي رو مي نويسه خودش هم ميگه اين طور شايعه شده بود كه ... و بعدش هم ميگه البته تكذيب شده در حالي كه اون مطلب اصلا فراگير هم نبوده . شايد فقط تو چند تا سايت ذكر شده باشه. و خيلي از حقايق مهم تر از اون رو اصلا ذكر نمي كنه. قبول داري گفتن نصف حقيقت دست كمي از دروغگويي نداره؟
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
    0 0
    گفتن نیمی از حقیقت و یا به عبارتی نگفتن نیمی از حقیقت با دروغ تفاوت بزرگی دارد ! حرف نزدن در باره هر مطلبی بهتر از دروغ گفتن در باره همان مطلب است !
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
    0 0
    حالا این همه از سید حسن گفته هیچکس نخونده !! گیر دادین به چهار تا کلمه که بیشتر جنبه اعتقادی داره ؟؟؟!!! سایت ویکی پدیا با این روش بی طرفی خودش را حفظ میکند . توهینی هم نکرده . امام برای ما امام است و می ماند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس