اکبر عبدی

تهیه کننده برنامه «عبدی شو» جزئیات این برنامه تلویزیونی را که اجرای آن بر عهده «اکبر عبدی» است، تشریح کرد.

به گزارش مشرق،‌ «سیدکمال طباطبایی» تهیه کننده برنامه «عبدی شو» درباره انتخاب اکبر عبدی به عنوان مجری این برنامه گفت: به هر حال آقای عبدی از سرمایه های ملی ما و آدم منحصر به فردی است و در خاطره همه ما در مقاطع مختلف خاطره‌هایی را بر جای گذاشته و حالا هم ایشان هسته اصلی و مرکزی این برنامه است.

وی ادامه داد: قرار است تا اکبر عبدی به عنوان مجری با مهمان‌های این برنامه گفت‌وگو ‌کند. این برنامه که هنوز نام مشخصی برایش در نظر نگرفتیم، برنامه ای تاک شو و خودمانی است و موضوعات مختلفی دارد. همچنین هنوز ساختار کلی برنامه مشخص نشده اما هرآنچه فکرش را بکنید ممکن است در برنامه وجود داشته باشد و هیچ محدودیتی از این بابت نداریم.

این تهیه کننده درباره اجرای استند آپ کمدی توسط اکبر عبدی نیز گفت: ممکن است این اتفاق هم بیفتد. اصولا اجرای استندآپ کمدی به عهده اکبر عبدی که هسته اصلی برنامه خواهد بود، نیست اما اگر خودش بخواهد که این کار را به عهده بگیرد که خب غوغا خواهد کرد، اما باز هم بعید می دانم این اتفاق بیفتد و شاید اجرای استندآپ کمدی را به دوستان دیگری محول کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اوضاع جسمانی اکبر عبدی، این هنرمند پیشکسوت توانایی اجرای این برنامه را در شب‌های متمادی دارد یا خیر؟ نیز توضیح داد: من تا الان هیچگونه علائمی مبنی بر کسالت در او ندیدم و خیلی هم قبراق و سر حال است و چندی پیش هم در نمایشی به مدت چندین ماه و هر شب بازی می کرد. الان هم مشغول بازی در یک فیلم سینمایی است که با پایان دکورسازی، به ما ملحق خواهد شد.

طباطبایی با اشاره به زمان کلید خوردن این برنامه گفت: به امید خداوند تا یک ماه آینده این برنامه را کلید خواهیم زد و به محض تولید، پخش هفتگی هم داریم. دوست داریم ضبط و پخشمان به هم نزدیک باشد تا از اتفاق‌های روز اجتماع دور نمانیم و برنامه ای به روز را به مخاطبمان ارائه دهیم.

تهیه کننده سریال «تعبیر وارونه یک رویا» ادامه داد: در مدت زمان مشخص شده دوست داریم کاری کنیم که مخاطب از تماشای این برنامه در کنار آقای عبدی لذت ببرد. همچنین آیتم های مختلفی هم داریم که در حال حاضر مشغول طراحی آنها در اتاق فکر هستیم. اما آنچه مهم است این است که تمام تلاش شبکه و ما این است که بتوانیم برنامه ای متفاوت و مفرح را تولید کنیم و در خوب کردن حال مخاطب از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

این تهیه کننده با اشاره به ساختار کلی و منحصر به فرد این برنامه گفت: این برنامه در همه ژانرها است و ژانر خاصی ندارد. ما در این برنامه به مسائل فرهنگی اجتماعی اشاره می کنیم که همه اینها در قالب فضایی مفرح و شاد بیان می شود تا حال مخاطب را خوب کند. حالا در تلاشیم تا بتوانیم برنامه ای متفاوت را برای تمامی سلیقه ها (نوجوان، جوان، ‌میانسال، بزرگسال، پدر و مادرها و پدربزرگ و مادربزرگ ها که عزیزانمان هستند) تولید کنیم.

طباطبایی با اشاره به ساخت دکور نیز عنوان داشت: دکور توسط مدیر پروژه حسین هادیانفر و مدیر تولید حسن محمدی زیر نظر جواد فرحانی در حال ساخت است. همچنین سعید قلوبی دستیار تهیه این برنامه است.

شاکله کلی برنامه «عبدی‌شو» به‌نوعی بازآفرینی و خاطره بازی با کاراکترهایی است که آقای عبدی در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف بازی کرده‌اند. بخشی از برنامه با حضور تعدادی از کسانی است که در آن فیلم و سریال‌ها با عبدی هم‌بازی بودند و بخش گفت‌وگو و ارتباط صمیمی با مردم اعم از هنرمند و غیر هنرمند نیز از جمله قسمت‌های این برنامه است. مدت زمان این برنامه در هر قسمت 90 دقیقه است. 

سید کمال طباطبایی و جواد فرحانی تهیه کنندگان و جواد فرحانی مجری طرح این برنامه هستند. بیژن بیرنگ، محمدرضا شهیدی‌فرد، سید کمال طباطبایی، جواد فرحانی، مریم نوابی نژاد از اعضای اتاق فکر این برنامه هستند و چندین نویسنده نیز این گروه را همراهی خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس