خلعتبری

بازیکن تیم فوتبال پدیده، گفت: در این بازی سعی کردیم بهترین عملکردمان را نشان دهیم مستحق سه امتیاز بودیم.

به گزارش مشرق، محمدرضا خلعتبری بعد از پیروزی مقابل نفت تهران در خصوص این بازی، اظهار داشت: همانطور که مقابل پرسپولیس در هفته گذشته بازی خوبی انجام دادیم در این بازی هم سعی کردیم بهترین عملکردمان را انجام دهیم و به حق مستحق سه امتیاز بودیم. در حالی که در این بازی چند بازیکن مهره اصلی خود را نداشتیم اما به نظرم اعتماد مهاجری سرمربی تیم پدیده به جوانان تیم نتیجه داد و دیدید در این بازی چقدر جوانان تیم ما خوب بازی کردند.

وی در ادامه در خصوص تعویضش و اینکه بعد از تعویض به رختکن رفت، گفت: ناراحتی و موضوع خاصی نیست و نبوده است. به دلیل سرمای هوا به رختکن رفتم، هیچ مشکلی با سرمربی تیم ندارم به نظر مهاجری احترام قائل هستم و آدمی نیستم که به خاطر تعویض ناراحت شوم و این حق را به سرمربی می‌دهم تا بخواهد بازیکنش را تعویض کند.

در پایان خلعتبری در خصوص درگیری‌اش با هم‌تیمی خود نیز گفت: اگر درگیری لفظی به وجود آمد به دلیل این بود که عبدالله کارت زرد داشت و به داور اعتراض می‌کرد. درگیری خاصی بین من و بازیکن تیم به وجود نیامد، فقط به او گفتم به داور اعتراض نکند و چرا که باید به داور احترام بگذاریم و هیچ اختلافی و درگیری بین من و بازیکن پیش نیامد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس