کد خبر 801831
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
ونگر

سرمربی توپچی‌های لندن قصد دارد به بازیکن آلمانی خود اجازه دهد که به آبی‌واناری‌های کاتالونیا ملحق شود.

به گزارش مشرق، نشریه آس نوشته است که آرسن ونگر، سرمربی آرسنال ترجیح می‌دهد که اوزیل به بارسلونا ملحق شود تا به یکی از رقبای مستقیم تیمش همچون منچستریونایتد.

قرارداد اوزیل با آرسنال در پایان فصل به اتمام می‌رسد و به این ترتیب او در ماه ژانویه می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد با هر تیمی که می‌خواهد، وارد مذاکره شود. یکی از تیم‌هایی که گفته می‌شود به جذب هافبک سابق رئال مادرید تمایل دارد، من‌یونایتدی است که جزو رقبای مستقیم توپچی‌ها محسوب می‌شود. به همین دلیل ممکن است آرسنال قبل از اینکه دیگر هیچ کنترلی بر قرارداد بعدی هافبک آلمانی‌اش نداشته باشد با فروش او موافقت کند.

در صورتی که آرسنال رضایت دهد، اوزیل در ماه ژانویه می‌تواند ورزشگاه امارات را ترک کند و منفعتی که این کار برای توپچی‌ها دارد این است که می‌توانند اولاً او را به تیمی بفروشند که جزو رقبای مستقیم‌شان در لیگ برتر نیست و ثانیاً او را بدون اینکه هیچ چیزی عایدشان شود از دست نداده‌اند. با توجه به اینکه آرسنال امسال در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده است، اوزیل می‌تواند برای تیم بعدی خود در این رقابت‌ها به میدان برود و همین موضوع ممکن است تیم‌های زیادی را برای تلاش جهت جذب او در ژانویه وسوسه کند.

از قرار معلوم ونگر هم راضی است که اوزیل را شش ماه زودتر از دست بدهد، اما او را فصل آینده در ترکیب یکی از رقبای مستقیم تیمش در لیگ برتر نبیند. به همین دلیل احتمال پیوستن این بازیکن آلمانی به آبی‌واناری‌های کاتالونیا قوت گرفته است.

یکی از مشتریان خارجی اوزیل بارسلوناست که این بازیکن ملی‌پوش برای بازی در آن هفته‌ای 370 هزار یورو (با احتساب مالیاتی که باید پرداخت شود) حقوق می‌خواهد که این رقم در یک سال به 19 میلیون یورو می‌رسد، یعنی حقوق خالص 10 میلیون یورو در هر سال.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس