کد خبر 801718
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
حجت‌الاسلام سبحانی امام جمعه سابق گنبدکاووس

حجت‌الاسلام سبحانی امام جمعه سابق گنبدکاووس که حدود ۲۳ سال امام جمعه این شهرستان بود ساعاتی پیش دارفانی را وداع گفت.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی امام جمعه سابق گنبدکاووس ساعاتی پیش به علت کهولت سن و بیماری در بیمارستان مطهری گنبدکاووس دارفانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی از چهره‌های ماندگار نهاد امامت جمعه کشور بود که نزدیک به 23 سال بر کرسی خدمت به مردم در جایگاه امام جمعه شهرستان مرزی و حساس گنبدکاووس تکیه و به شایستگی توانست رسالت‌های خطیر خود را در این منصب به انجام برساند.

وی که از یاران دیرین مقام معظم رهبری بود که اول مرداد ماه امسال به علت کهولت سن و بیماری جسمی جای خود را به حجت‌الاسلام محمود ترابی داد.

امام جمعه انقلابی گنبدکاووس همچنین نزدیک به 5 دهه فعالیت مبارزاتی، انقلابی در کارنامه خود دارد و در طول خدمت خود همواره با مواضع انقلابی و در راستای آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا در راستای آگاهی‌بخشی و روشنگری مردم گام برداشته است و در طول دو دهه حضور در گنبدکاووس به عنوان امام جمعه‌ای فعال همواره در همه عرصه‌ها حضور داشت.

وی از چندی پیش به علت عارضه ریوی در بیمارستان‌های گرگان و گنبدکاووس بستری بود.

مراسم وداع با پیکر مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی امروز جمعه ساعت 14 پس از نماز جمعه در مصلی امام جعفر صادق(ع) برگزار و مراسم تشییع پیکر وی ساعت 15 از مصلی به سمت امامزاده یحیی(ع) برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس