آیت الله نوری همدانی نمایه

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: بسیج در مناطق زلزله‌زده با تأسی به رهبر معظم انقلاب فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تبریک هفته بسیج و مقاومت به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: این فتح و پیروزی‌ها بدون تردید کار خداست که به دست توانمند نیروهای مؤمن و انقلابی انجام گرفت.

وی تأکید کرد: باید دشمن را شناخت و مراقب کید دشمنان بود، چراکه آنان عهد و ایمان نمی‌شناسند. این مرجع تقلید با اشاره به تأکیدات خداوند در قرآن کریم تصریح کرد: غیر از جهاد راهی برای مبارزه با دشمنان نیست و مذاکره با دشمن راهی به جایی نمی‌برد و قرآن کریم نیز همواره دستور جهاد و قیام داده است.

وی با ابراز خوشحالی از دیدار با مسؤولان عالی بسیج خاطرنشان کرد: خدمات بسیج در تمامی عرصه‌های نظامی، فرهنگی و ... بسیار بالاست.آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه سازندگی گفت: بسیجیان در خدمت به محرومان گام‌های خوب و ارزنده‌ای برداشته‌اند.

این مرجع تقلید شیعیان با ابراز ناراحتی از زلزله اخیر عنوان کرد: بسیج در مناطق زلزله‌زده نیز با تأسی به رهبر معظم انقلاب فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است.وی بسیجیان را لشکر امام عصر (عج) خوانده و تصریح کرد: شما بسیجیان که سربازان امام زمان (عج) هستید باید با قوت راه هجرت و عظمت را انجام دهید.

آیت‌الله نوری‌همدانی در پایان تأکید کرد: نباید گمان کنیم که کار شیطان و ایادی‌اش تمام‌شده بلکه باید همواره خود را با ایمان و معنویت تجهیز کرده و نصب‌العین قرار دادن جهاد و شهادت در این راه روشن قدم بردارید.

در این دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین گزارشی از مهم‌ترین اقدامات بسیج را بیان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    0 0
    پاینده باد ایران عزیزم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس