یادواره فاتحین - کراپ‌شده

یادواره شهدای مدافع حرم و یگان فاتحین بسیج، عصر دیروز (چهارشنبه ١ آذر) در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

به گزارش مشرق، یادواره شهدای مدافع حرم و یگان فاتحین بسیج، عصر دیروز (چهارشنبه ١ آذر) در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

در این مراسم سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم انبیاء(ص) ارتش، سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و جمعی از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم حضور داشتند.

بیانیه یادواره شهدای جبهه مقاومت‌

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
"ولا تحسبنَّ الّذینَ قُتِلوا فی سبیلِ اللّهِ امواتاً بل أحیاءٌ عِندَ ربِّهِم یُرزَقون"
خدای بزرگ را با همه‌ی وجود سپاسگزاریم که به مجاهدات فداکارانه ی شهدای مدافع حرم و خیل عظیم رزمندگان جبهه مقاومت، برکت عطا فرمود و شجره‌ی خبیثه‌ئی را که به دست طواغیت جهان غرس شده بود، به دست بندگان صالحش در کشور سوریه و عراق ریشه کن کرد.
خبر خوش پایان عمر داعش با فرماندهی سردار رشید اسلام و سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی دل همه آزادیخواهان جهان و خانواده های شهدا را شاد نمود و بهار ربیع مصادف شد با بهار دلهای امت اسلام.

امروز قطره قطره ی خون شهدای عزیز، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم اعم از سپاهی، ارتشی، بسیجی، شهدای غیور فاتحین ، فاطمیون، زینبیون و حیدریون به ثمر نشست و حریم اهل بیت و اسلام در امنیت باقی ماند و دست بدخواهان با شمشیر برّان اسلام قطع گردید.

ما همسنگران شهدای مدافع حرم، این پیروزی جبهه حق را به امام عصر(عج)، مقام عظمای ولایت و همه مردم عزیز ایران و جهان اسلام تبریک عرض می‌نماییم.
ثمره خون شهیدان منحصر به نابودی داعش نخواهد بود بلکه این خون‌ها در رگ‌های درخت تنومند جبهه مقاومت برای نابودی کامل اسراییل از صفحه روزگار و تحقق وعده امام خمینی(ره) جریان خواهد داشت.

ما لحظه ای از توطئه های دشمنان اسلام برای جبران شکست هایشان غافل نخواهیم بود و با هوشیاری کامل و حفظ انگیزه ، حفظ وحدت، زدودن هر پسماند خطرناک و کار فرهنگی بصیرت افزا ، آمادگی‌های همه جانبه خودمان را هرلحظه افزایش میدهیم .

یگان فاتحین و همه ی رزمندگان جبهه مقاومت با تکیه بر ایدئولوژی توحیدی و اسلام ناب محمدی و تحت رهبری و ولایت امام خامنه ای و تأسی به شهدای مدافع حرم ،ایثار و فداکاری و استقامت و شجاعت را سرلوحه ی خود قرار داده است و آماده فداکاری در همه عرصه های خدمت و  دفاع و جهاد است .

امریکا و متحدانش در همه جهان بدانند که جهاد ما همچنان ادامه دارد و موشک و دفاع و حضورمان در منطقه قابل مذاکره نیست . سلاح مقاومت هر روز قوی تر می شود و مبارزه با استکبار جهانی و فرزند نا مشروعش رژیم صهیونیستی تا نابودی کامل امپریالیسم جهانی و برافراشته شدن پرچم حق و عدالت در سراسر جهان ادامه خواهد داشت .

به امید روزی که جهان پر از عدل و داد گردد و شهدایمان تحت لوای ولی عصر (عج) رجعت نمایند تا وعده الهی محقق گردد.

"و نریدُ أن نَمُنَّ علی الّذینَ استُضعِفوا فی الأرض و نَجعلَهم أئِمّةً و نجعلَهم ُالوارِثین"
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس