کد خبر 800916
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
ماتیوس

کاپیتان بزرگ تاریخ فوتبال آلمان که در جام جهانی ایتالیا قهرمانی جهان را تجربه کرد، توصیه کرد اوتمار هیتسفلد به جای پتر بوش در بورسیادورتموند استخدام شود.

به گزارش مشرق، بازی امشب زنبورها برابر تاتنهام هاتسپرز در لیگ قهرمانان و جدال یکشنبه با رقیب همیشگی یعنی شالکه‌ می‌تواند آخرین مسابقاتی باشد که پتر بوش را به عنوان سرمربی در اختیاردارند.

براساس آنچه در روزهای اخیر شنیده و گزارش شده، این ۲ مسابقه جنبه مرگ و زندگی برای سرمربی هلندی دارد.کسی که ابتدای تابستان قراردادش را با آژاکس آمستردام لغوکرد تا در دورتموند مدارج ترقی را سریع‌تر طی کند.

اما تا به حال به چنین خواسته‌ای نرسیده است. بعد از حدود ۵ ماه کار نزد مشکی و زردپوشان، تیمش در لیگ قهرمانان در عمل حذف شده است و در بوندس‌لیگا بحران عجیبی را تجربه می‌کند.

بعد از آنکه روزنامه بیلد در گزارش روز گذشته خود عنوان کرد در صورت ادامه ناکامی و بحران نزد بورسیا، بوش از مقامش عزل خواهد شد،‌لوتار ماتیوس پیشنهادکرد در این حالت، اوتمارهیتسفلد سکان هدایت تیم وستفالنی را برعهده گیرد.

به اعتقاد کاپیتان تیم آلمان در جام جهانی ۱۹۹۰، هیتسفلد که اکنون دوران بازنشستگی را تجربه می‌کند و در گذشته همین تیم را حتی قهرمان اروپا کرده،‌می‌تواند کاری مشابه با یوپ هاینکس در بایرن مونیخ انجام دهد.

این که آرامش را به تیم پرطرفدار بازگرداند.

ماتیوس اظهارداشت:هیتسفلد قادر است آرامش لازم و ثبات دفاعی را به تیم بازگرداند.

البته این که چنین سناریویی رقم بخورد، موضوعی بحث‌انگیز است.زیرا هیتسفلد در سال ۲۰۱۴ مربیگری را کنارگذاشت و با وجود دریافت پیشنهادات زیاد، بازنشستگی را درپیش گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس