وزیر نیرو

وزیر نیرو با بیان اینکه "تا صبح امروز ۴۰۰۰ چادر اسکان مردم زلزله زده برق‌دار شده است"، گفت: با برق‌دار شدن چادرها، امکان استفاده از وسایل گرمایشی برقی در چادرهای مناطق زلزله زده فراهم شده است.

به گزارش مشرق، رضا اردکانیان وزیر نیروی کشومان که صبح امروز به مناطق زلزله زده سفر کرده، در خصوص آخرین وضعیت تأمین آب و برق مناطق زلزله زده و همچنین نگرانی ها از بابت ورود موج سرما و بارش باران در این مناطق گفت: از نظر تولید برق مشکلی نداریم و با توجه به نیاز به وسایل گرمایشی، می توان از ظرفیت های برق در این راستا بهره گرفت.

وی افزود: شبکه های توزیع طبیعتا محدودیت هایی دارند و هر چه قدر اصلاحات بیشتری صورت بگیرد امکان استفاده از تجهیزات برقی بیشتر خواهد بود.وزیر نیرو با بیان اینکه "تا صبح امروز 4000 چادر اسکان مردم زلزله زده برق‌دار شده است"، گفت: با برق‌دار شدن چادرها، امکان استفاده از وسایل گرمایشی برقی در چادرهای مناطق زلزله زده فراهم شده است.

وی ادامه داد: در مورد آب هم اگر بحث کدورت ناشی از پس لرزه ها را در پیش نداشته باشیم، می شود گفت ما مشکلی نداریم.

اردکانیان تصریح کرد: به فکر برنامه ریزی برای فاضلاب هستیم که این موضوع در جلسه عصر امروز با مسئولان استان طرح خواهد شد و سعی می شود که هر چه زودتر رفع نگرانی شود چرا که کنترل کیفیت و سلامتی مردم برای ما در درجه اول اهمیت و توجه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس