کد خبر 798077
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
ربیعی

وکلای ملت سوال پورابراهیمی از وزیر رفاه را درباره علت عدم شفاف‌سازی اطلاعات بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه وزارتخانه‌اش وارد ندانستند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز دوشنبه 22 آبان پارلمان از پاسخ‌های علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سوال محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور مبنی بر علت عدم اجرای بند 5 ماده 6 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قانع شدند.

نمایندگان پس از پاسخ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سخنان نهایی پور ابراهیمی و اعلام اینکه از پاسخ ربیعی به سوالش قانع نشده است، با 87 رأی موافق، 119 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 215 نماینده حاضر در صحن، سوال نماینده کرمان را که مربوط به عدم شفاف‌سازی اطلاعات بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه در سیستم «کودال» سازمان بورس و اوراق بهادار بود، وارد ندانستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارگر مستاجر IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    0 0
    نمایندگان محترم مجلس طرحی را به تصویب برسانند که دولت را مکلف کند درصدی از درآمد نفت و گاز را برای حمایت از کارگران که دستمزدشان پایین است اختصاص دهند تا کارگران زحمتکش و آبرو دار این سرزمین اینقدر به خاطر مسائل و هزینه های زندگی شرمنده فرزندان و همسر نباشند..!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس